Порт USB-C видно на абсолютно новому Apple iPhone 15 під час заходу Apple 12 вересня 2023 року в Купертіно, Каліфорнія. Під час заходу Apple показала свою лінійку останніх версій iPhone 15, а також інші оновлення продуктів.

(Фото Джастіна Саллівана/Getty Images)

Велика частина розмов про майбутній випуск нового iPhone 15 зосереджена на шнурі, смерті штекера Lightning і розвитку USB-C.

Технічні керівники вже деякий час знають про цю зміну, яка обумовлена мандатом Європейського Союзу, згідно з яким всі електронні пристрої стандартизують на шнурі USB-C.

Як і все електронне, ця стандартизація має як плюси, так і мінуси.

USB-C дозволяє користувачам iPhone робити набагато більше, ніж заряджати свої телефони.

Одним із найбільших плюсів є те, що шнур дозволить користувачам підключати свої телефони до зовнішніх пристроїв для високоякісної передачі фотографій і відео.

Користувачі можуть підключати iPhone до зовнішніх дисплеїв, таких як монітори або телевізори, за допомогою багатопортового адаптера USB-C.

Це те, чого Lightning cords не може зробити, тому користувачі змушені надсилати зображення та відео через Інтернет або за допомогою Airdrop.

Усі ці переваги мають додаткову складність, що суперечить девізу Apple «Простота — це найвища витонченість».

Користувачі iPhone повинні враховувати куб, до якого підключається USB-C.

Багато хто не забезпечить достатньо енергії, щоб належним чином зарядити телефон, тому потрібен інвестиційний куб, який витримує 20 Вт або більше.

Так само одного шнура може бути недостатньо як для зарядки, так і для передачі даних.

Шнури будуть розраховані на швидкість передачі до 40 Гбіт/с, тому користувачі справді повинні враховувати, для чого вони хочуть використовувати шнур, купуючи аксесуари.

Оголошення, без сумніву, відкриє низку недорогих варіантів адаптерів Lightning – USB-C.

Але не стрибайте надто поспішно, оскільки ці адаптери також можуть не забезпечити належного заряду.

З такою кількістю доступних варіантів завжди розумно читати дрібний шрифт і інвестувати в трохи вищу якість замість того, щоб брати перший, найдешевший продукт, який стверджує, що він може задовольнити всі ваші потреби.