Після чотирьох тижнів свідчень федеральне журі знадобилося лише три години, щоб прийняти рішення на користь Epic Games за всіма 11 пунктами в антимонопольній справі проти материнської компанії Google Alphabet.
Хоча результат, безсумнівно, буде оскаржено у суді вищої інстанції, рішення присяжних показало, що Google використовував нечесні методи, щоб змусити гравців мобільних ігор використовувати її платформу Google Play, припиняючи всі зроблені покупки.
Google стягує від 15% до 30% за ігри та внутрішньоігрові покупки, на що Epic образився.
У 2019 році Epic спробувала обійти комісію, запустивши власну систему внутрішньоігрових покупок, яка дозволила б розробникам і творцям платформи Fortnite зберегти весь дохід.
Це негайно призвело до судових позовів як від Google, так і від Apple.
Apple здебільшого досягла успіху в своєму позові проти Epic у справі, яка була вирішена в 2021 році, вигравши 9 з 10 пунктів проти Epic.
Суддя в цій справі постановив, що оскільки Apple конкурує з Google та іншими платформами, такими як Sony, за купівлю ігор, це не можна вважати монополією.
Суд присяжних у справі з Google прийняв інший висновок, посилаючись на те, що Google контролює 95% ринку мобільних ігор, придбаних для телефонів Android.
Epic відзначила результат, заявивши в блозі компанії, що це «доводить, що практика магазину додатків Google є незаконною, і вони зловживають своєю монополією, щоб отримати непомірні комісії, придушити конкуренцію та зменшити інновації».
Якщо справу буде підтверджено, це змінить спосіб купівлі ігор для мобільної платформи Android, дозволяючи розробникам ігор надавати контент безпосередньо споживачам, не стягуючи з Google комісію.