усміхнена дівчина з tiktok

TikTok — це платформа соціальних мереж, яка дозволяє користувачам створювати короткий і розважальний контент.

Вміст TikTok також має високі шанси стати вірусним, на відміну від інших платформ соціальних мереж.

Якщо ви, на щастя, стали вірусними на TikTok, але не знаєте, що робити, ось наступні кроки.

Я став вірусним у TikTok! Що тепер? (10 речей, які потрібно зробити)

тримаючи телефон tiktok

Якщо ви станете вірусним у TikTok, наступне, про що ви повинні пам’ятати, це залишатися послідовними та створювати цінний вміст.

Ви не повинні чекати, поки кожен ваш TikTok стане вірусним.

Натомість вам слід залишатися послідовними та продовжувати створювати контент, який залучатиме нову аудиторію та відповідний трафік до вашого профілю TikTok.

Більшість TikTokers робить багато помилок після того, як TikTok стає вірусним.

Це заважає їм скористатися будь-якими перевагами свого вірусного відео TikTok.

Ви завжди повинні бути дуже розсудливими та активними щодо своїх дій після того, як TikTok стане вірусним.

Давайте обговоримо десять речей, які потрібно зробити після того, як TikTok стане вірусним.

1. Залишайтеся послідовними

дівчата-підлітки знімають вірусне відео на своєму каналі в соціальній мережі Tiktok

Перше і найважливіше після того, як TikTok став вірусним, — залишатися послідовним.

Якщо ви перестанете створювати контент після того, як він стане вірусним, є високі шанси, що ви втратите майбутні переваги.

Можливо, вам не вдасться конвертувати трафік і кількість переглядів одного відео TikTok у весь ваш профіль.

Крім того, ви не матимете серйозних переваг у монетизації цього вірусного відео.

Контент, який ви створюєте, має відповідати відео, яке стало вірусним.

Це може призвести до того, що ваш інший вміст TikTok стане вірусним.

Однак не варто повністю копіювати контент, який став вірусним.

Це не зіграє жодної ролі в тому, щоб ваші майбутні відео були певними.

Краще продовжувати створювати новий вміст, який буде цінним для вашої спільноти.

2. Продовжуйте використовувати популярні теми

жінки, які використовують tiktok

Якщо ви хочете розвиватися як творець контенту на TikTok, ви повинні продовжувати створювати контент на популярні теми.

Це може бути не таким ефективним на початку.

Однак ви обов’язково побачите чудові результати, як тільки почнете над ними постійно працювати.

Ви можете почати створювати контент на будь-якому тренді в TikTok або глобальному Інтернеті.

Це може бути історія, пісня, завдання чи будь-яка інша подібна річ.

Також обов’язково використовуйте відповідні хештеги на цих відео, щоб залучити нових глядачів до відео.

Тим не менш, використання популярних хештегів у кожному окремому відео без жодної релевантності не рекомендується.

Ви повинні переконатися, що хештег, який ви використовуєте, є популярним і відповідає відео, яке ви створюєте.

3. Розповідайте історії

Молода людина тисячолітнього інфлюенсера сидить на дивані та веде відеоблог

Розповідання історій завжди рекомендується для кращого розвитку на TikTok або будь-якій іншій подібній платформі.

Люди здебільшого люблять слухати історії, особливо якщо вони короткі та по суті.

Вартість розповідати історії стає ще більшою, якщо ви вже стали вірусними в минулому.

Це тому, що тепер люди хотіли б почути вашу історію та те, як вам вдалося створити аудиторію на TikTok.

Це призведе до експоненціального зростання за короткий час.

Ваші історії в TikTok можуть бути пов’язані з будь-чим, що є цінним для аудиторії.

Якщо ви розповідаєте історію свого життя, у ній все одно має бути щось, що захопить аудиторія.

Таким чином вони більше зацікавляться вашим майбутнім вмістом, а ви залишатиметеся вірусними протягом вашої майбутньої подорожі TikTok.

4. Використовуйте релевантні хештеги

жінка за допомогою tiktok

Використання релевантних хештегів є важливою річчю, яку більшість користувачів пропускають.

Вони намагаються використовувати популярні хештеги, які абсолютно не мають відношення до розглянутої теми.

Таким чином, перегляди відео навіть вплинуть.

Крім того, деякі користувачі використовують нерелевантні хештеги, оскільки вони мають більшу кількість переглядів.

Вони вважають, що це може допомогти їм показувати свої відео в пошуку лише тому, що у відео присутні хештеги.

Однак це не так.

Алгоритм TikTok достатньо потужний, щоб визначити, яке відео відповідає використаному хештегові.

Щойно алгоритм виявить нерелевантність, ваше відео отримає хіт і почне отримувати менше переглядів.

Якщо ви хочете використовувати популярні хештеги, ви повинні створити вміст, який відповідає цьому конкретному хештегу.

Відео підійде добре, навіть якщо ви просто говорите про якийсь конкретний популярний хештег.

5. Залучайте аудиторію

Позитивна реакція соціальних мереж на пряму трансляцію молодої жінки

Однією з суттєвих помилок вірусних TikTokers є те, що вони перестають взаємодіяти зі спільнотою після того, як стають вірусними.

Хоча не обов’язково взаємодіяти з кожним користувачем платформи, ви повинні принаймні взаємодіяти з деякими з них.

Відповідаючи на деякі коментарі або навіть ставлячи їм лайки, ви станете кращим творцем на платформі.

Ви також повинні іноді переглядати свої DM.

Таким чином ви отримаєте уявлення про те, хто надсилає вам повідомлення або запитує вашу думку про певні речі.

Крім того, ви завжди повинні час від часу виходити в прямий ефір.

Це дасть вам уявлення про вашу аудиторію та її очікування від вас.

Якщо ви вважаєте, що щось, про що людина просить, здійсненне, ви також повинні почати створювати на цьому вміст.

6. Публікуйте в потрібний час

жінка за допомогою tiktok< on phone

Більшість людей ігнорують концепцію часу публікації TikTok після того, як вони стають вірусними.

Вони вважають, що час не відіграє істотної ролі в зростанні облікового запису TikTok, що невірно.

Як творець, після того, як ви стали вірусними, ви повинні пам’ятати про важливість часу для публікації в TikTok.

Це тому, що алгоритм TikTok розроблений таким чином, що просуває відео, опубліковане протягом певного періоду часу.

7. Створюйте короткі теми

людина з макіяжем на потоковому відео в соціальних мережах

Ставши вірусним, ви також повинні пам’ятати про якість створеного вами контенту.

Короткі відео з розмовами по суті та повним обговоренням в одному відео завжди кращі, ніж довгі неповні відео.

Через це вам потрібно створити TikToks, які закінчаться протягом короткого періоду часу з повним повідомленням.

Тим не менш, ви не повинні змінювати свою нішу, щоб відео були короткими.

Натомість вам слід шукати нові ідеї для тем, які були б завершені за короткий час із повним повідомленням.

Це допоможе вашому розвитку як творця на платформі.

8. Ефективно використовуйте інструменти TikTok Creator

додаток tiktok на телефоні

Інструменти для творців допомагають вам покращити свій профіль на платформі.

Цінність цих інструментів зростає ще більше, якщо ви вже стали вірусними на платформі, оскільки вони допоможуть вам визначити ефективність вашого профілю.

Давайте обговоримо деякі функції цих інструментів для творців.

А. Аналітика

Аналітика, безперечно, є найважливішим аспектом інструментів творця.

Це допоможе вам визначити ефективність вашого облікового запису та відео.

Якщо ви правильно використовуєте аналітику, ви можете створювати контент, який подобається вашим користувачам.

Інструмент дозволяє визначити аудиторію вашого вмісту, його демографічні показники, зростання кількості підписників і багато іншого.

Б. Портал творців

Портал для творців — це місце, яке допомагає вам переглядати та отримувати доступ до всіх створених вами TikToks в одному місці.

Це допоможе вам визначити перегляди та коментарі до будь-якого відео.

Ви також зможете керувати відео, опублікованими у вашому обліковому записі, через портал творців.

Це включає додавання нових відео, видалення наявних відео або повторну публікацію.

C. Сприяти

Функція просування в інструменті для творців дозволяє вам рекламувати свої відео на TikTok за допомогою реклами.

Ця ефективна стратегія відіграє важливу роль у розповсюдженні платформи.

Цінність цього інструменту зростає ще більше, якщо ваш обліковий запис монетизується і ви готові продовжувати його рекламувати.

Інструмент просування на TikTok допомагає як рекламний менеджер.

За допомогою цього інструменту ви зможете керувати витратами на рекламу та відстежувати ефективність своїх оголошень.

Якщо ви бачите, що ваша реклама добре працює, ви завжди можете масштабувати просування своїх відео.

D. Питання та відповіді

Як випливає з назви, інструмент «Запитання та відповіді» дозволяє вам спілкуватися зі своєю спільнотою за допомогою запитань і відповідей.

За допомогою цього інструменту ви можете налаштувати розділ «Запитання та відповіді» у своїх коментарях або папці «Вхідні».

E. Творець TikTok Далі

Творець TikTok next є одним із найкращих інструментів, оскільки він дозволяє творцям монетизувати свій вміст, якщо вони відповідають певним критеріям.

Це найулюбленіший інструмент творців, оскільки він дозволяє їм переглядати, як працює їхній вміст і який дохід він приносить.

9. Уникайте ділитися своїми відео на інших платформах

інтерфейс програми для соціальних мереж tiktok

Не рекомендується ділитися відео на інших платформах, якщо ви хочете продовжувати розвивати свій обліковий запис.

Після нещодавніх оновлень TikTok вніс певні зміни в платформу, повністю відмовившись від облікового запису, який публікується на інших платформах за посиланнями.

Якщо ви хочете бути багатоканальним творцем, ви повинні публікувати свої TikToks, завантажуючи їх, а не ділитися ними безпосередньо з платформи.

10. Створюйте якісний контент

жінка за допомогою мобільного телефону знімає відеоролик, на якому літні люди танцюють, щоб поділитися ним у tiktok

Контент є найважливішим, якщо ви хочете й надалі добре працювати на платформі.

Якісний контент – запорука успіху кожного TikToker.

Тому ви завжди повинні приділяти особливу увагу контенту, який ви збираєтеся створювати.

Це допоможе вам розвиватися краще, а ваші підписники не будуть нудьгувати.

Більшість TikTokers перестають звертати увагу на якість контенту після того, як він стає вірусним.

Вони вважають, що їхній контент більше не буде потрібний, оскільки він є вірусним в Інтернеті.

Однак найголовніше, чого вони не усвідомлюють, — це тенденції зниження відео лише через поганий вміст.

Скільки переглядів TikTok вважаються вірусними?

Жінка переглядає чиїсь фітнес-відео, опубліковані в соціальних мережах

Як правило, один мільйон переглядів менш ніж за тиждень вважається вірусним у TikTok.

Ви побачите постійний потік підписників у своєму обліковому записі TikTok.

Окреме вірусне відео працює краще, ніж більшість звичайних відео, оскільки після того, як ви станете вірусним у TikTok, TikTok ніколи не повертатиме це відео назад, якщо про нього не повідомить.

Вірусні відео можуть змінити правила гри для будь-якого автора на платформі.

Ви побачите значне зростання свого облікового запису навіть після одного вірусного відео.

Однак ви повинні продовжувати створювати якісний контент, щоб підтримувати зростання в геометричній прогресії.

Як монетизувати вміст TikTok?

Паперовий логотип Tiktok лежить із конвертом, наповненим доларовими купюрами, і смартфоном

Якщо ви хочете монетизувати свій вміст TikTok, вам має бути 18 або більше, у вас має бути 10 000 підписників, а ваше відео має мати 100 000 переглядів за останні 30 днів.

Ці критерії дійсні, лише якщо ви хочете монетизувати свій вміст за допомогою реклами TikTok.

Існують інші способи заробітку на TikTok, якщо ви не відповідаєте цим критеріям.

Давайте обговоримо їх детально.

1. Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг — це маркетингова техніка, яка приносить вам комісію кожного разу, коли ви продаєте товари чи послуги інших людей за своїм унікальним посиланням.

Простіше кажучи, як афілійований маркетолог ви рекламуєте продукти інших людей і отримуєте комісію з кожного свого продажу.

У TikTok це одна з найбільш використовуваних технік монетизації.

Ви розповідаєте про продукти інших людей і просите свою аудиторію придбати послугу чи продукт за вашим посиланням.

Таким чином, ви отримуєте комісію за кожен здійснений вами продаж.

2. Оплачувана співпраця

Співпраця

Ще один чудовий спосіб заробити гроші на TikTok — це робити платні акції.

Як TikToker ви можете співпрацювати з різними брендами та просити оплату в обмін на відео про їхній конкретний продукт або весь бренд.

Це ефективна стратегія, яка може заробити солідні суми.

Однак у вас має бути пристойна кількість прихильників, перш ніж ви зможете співпрацювати з брендами.

Насправді, якщо у вас є багато прихильників, ви побачите багато брендів, готових з вами співпрацювати.

3. Продавайте власні продукти

відеоблогер жінка, впливова особа

Згідно з нещодавнім опитуванням, база користувачів TikTok налічує понад 30,8 мільйонів людей.

Цю величезну кількість можна використовувати як ринок для продажу ваших продуктів.

Якщо ви добре розбираєтеся в електронній комерції, ви можете почати продавати свої продукти.

Для цього ви повинні створити контент навколо своїх продуктів і ніші.

Це допоможе вам налагодити зв’язок із релевантною аудиторією, що згодом збільшить кількість конверсій.

4. Grow & Продайте облікові записи TikTok

Tiktok на телефоні

Розвиток і продаж облікових записів TikTok — це ще один чудовий спосіб заробити на TikTok.

Якщо ви відкрили секретний рецепт збільшення облікового запису TikTok, спробуйте розширити та продати кілька облікових записів.

Багато впливових людей і компаній готові придбати вже розширений обліковий запис, оскільки для створення облікового запису потрібно більше часу.

Ви можете попросити розумну ціну за обліковий запис із пристойною кількістю підписників і глядачів.

5. Збирайте чайові та кошти

тримає телефон tiktok

TikTok нещодавно додав функцію, яка дозволить творцям збирати чайові та кошти через свій контент.

Ви можете просто ввімкнути цю функцію у своїх відео TikTok.

Якщо ви надаєте цінний вміст, багато користувачів будуть готові заплатити ціну зірок.

Незважаючи на те, що ціни на зірки будуть мінімальними, ви отримаєте їх у величезних кількостях, що в кінцевому підсумку може принести вам користь.

6. Налаштуйте магазин TikTok

Логотип TikTok на смартфоні, розміщеному в мініатюрному візку для покупок

TikTok нещодавно співпрацює з Shopify, щоб дозволити своїм користувачам створювати магазин на TikTok.

Це функція, подібна до Instagram, яка дозволить вам завантажувати продукти з їх цінами, описами та зображеннями.

Таким чином користувачі TikTok можуть легко спостерігати за товарами в магазині та купувати їх безпосередньо через обліковий запис.

Магазин TikTok — чудовий спосіб заробляти гроші на TikTok.

Якщо у вас є бізнес-акаунт, який відповідає будь-якій конкретній ніші, і у вас немає майбутніх цілей монетизації вмісту, ви можете легко створити магазин у TikTok із функцією дропшиппінгу.

Таким чином, ви зможете заробляти на своєму вмісті, навіть якщо у вас мінімальна кількість підписників і переглядів.

7. Співпрацюйте з Творцем

жінка зі своїм другом tiktoker створила своє танцювальне відео за допомогою камери смартфона

Співпраця з творцем — ще одна чудова річ, якщо ви хочете заробляти гроші зі свого облікового запису TikTok.

Якщо у вас є пристойна кількість підписників і глядачів, ви можете легко знайти багато творців, які готові зняти з вами спільне відео.

Вам просто потрібно підійти до них і попросити спільне відео в обмін на гроші.

Висновок

Стати вірусним у TikTok – непроста робота, тому, якщо ви стали вірусним у TikTok, ви не повинні втрачати можливість підвищити свої шанси отримати користь від цієї події.

Ви завжди повинні бути послідовними та продовжувати створювати якісний контент.

Це допоможе вам з часом рости ще краще.

Однак, якщо ви повністю проігноруєте свій потенціал для майбутнього зростання та будете залежати від свого вірусного відео, можливо, ви не зможете розширити свій обліковий запис.