Instagram є однією з найкращих платформ, де об’єднуються люди, компанії, блогери та бренди.
Кожен намагається випередити й отримати якомога більше лайків, розширень і коментарів.
Це може навіть викликати у вас цікавість, хто поділився вашою історією в Instagram.
Якщо ви хочете дізнатися, хто поділився вашою історією в Instagram, ви в потрібному місці.
Ось повне покрокове керівництво.
Як перевірити, хто поділився вашою історією в Instagram (покрокова інструкція)
Не кожен зможе перевірити, хто поділився своєю історією.
Щоб увімкнути цю функцію, потрібно мати обліковий запис певного типу.
Давайте почнемо з кроків, які потрібно виконати, щоб переглянути спільні публікації у вашій історії.
1. Переключіть свій обліковий запис з особистого на бізнес
Якщо у вас є особистий обліковий запис, ви не зможете побачити, хто поділився вашою історією в Instagram.
Це тому, що Instagram не зробив цю функцію доступною для особистих облікових записів.
Перевіряти, хто поділився їхніми історіями, можуть лише творці, бізнесмени, блогери та впливові особи.
Перший крок, який ви повинні зробити, це перевести свій обліковий запис з особистого на бізнес.
Ви можете легко зробити це, зайшовши в налаштування та змінивши тип облікового запису.
Якщо тип вашого облікового запису вже є комерційним, ви можете пропустити цей крок.
2. Перейдіть на вкладку View Insights
Тепер, коли ви змінили обліковий запис, настав час поділитися історією у своєму обліковому записі Instagram.
Коли мине достатньо часу після того, як ви поділитеся своєю історією, ви зможете перейти на вкладку з написом«Переглянути статистику».
Вкладка дозволить вам побачити, скільки разів вашою історією поділилися інші люди.
Ви побачите ім’я користувача, який поділився вашою історією, і скільки разів нею поділилися.
Завдяки цьому ви отримаєте всю необхідну інформацію, щоб зрозуміти, наскільки вашу історію залучають.
Чим вищий рівень вашої взаємодії, тим краще буде для вашого облікового запису.
3. Перевірте Instagram Analytics
Йдучи на «Переглянути статистику» вкладка — це не єдиний спосіб побачити, хто поділився вашою історією в Instagram.
Ви також можете перевірити аналітику Instagram, щоб оцінити кількість людей, які поділилися вашою історією.
Це тому, що коли хтось позначає вашу історію та ділиться нею, ви отримаєте сповіщення у своєму профілі.
Сповіщення покаже вам, хто поділився вашою історією.
Аналітика також покаже вам, хто коментував і лайкав ваші публікації в Instagram.
Ці аналітичні дані допоможуть вам краще зрозуміти, на якому стані ваш обліковий запис Instagram.
Як перевірити, хто поділився вашими публікаціями в Instagram Story
Тепер ви знаєте, як побачити, хто поділився вашим Instagram історія, вам може бути цікаво, як ви можете побачити, хто поділився вашим пост до своєї історії в Instagram.
Зрештою, вам потрібно знати кількість людей, які відвідують ваш профіль і отримують від нього максимальну користь.
Єдиний спосіб переглянути це також мати обліковий запис творця.
Ось чому ви повинні змінити свій обліковий запис з особистого на професійний, якщо хочете переглядати частки своїх публікацій.
Зробивши це, ось кроки, які ви можете виконати:
1. Перейдіть на вкладку View Insights
Ви отримаєте більшу частину інформації про свій обліковий запис Instagram на вкладці статистики.
Ось чому ви повинні натиснути опцію «Переглянути статистику» у публікації в Instagram.
Якщо ваш допис повторно опублікували інші люди, ви побачите номер під значком літака.
Число вказує на кількість людей, які поділилися вашим вмістом у своїх історіях в Instagram.
Не хвилюйтеся, якщо цифра низька, оскільки ви можете застосувати різні стратегії, щоб миттєво збільшити цю кількість.
Як тільки ви це зробите, ви побачите більше спільних публікацій.
2. Чек з пошти
Ще один метод, яким можна скористатися, щоб перевірити, хто поділився вашим вмістом у історії Instagram:
- Перехід до фотографії вашого профілю.
- Виберіть три крапки, які з’являються у верхньому правому куті зображення.
- Ви отримаєте варіант, який дозволить вам«Переглянути повторну публікацію історії».
Ви можете натиснути цю опцію, і вона повідомить вам кількість людей, які поділилися вашою публікацією в Instagram у своїй історії.
Пам’ятайте, що така опція буде видимою для людей, якщо користувач хоча б раз опублікував вашу фотографію чи публікацію в Instagram.
Якщо ніхто не публікував вашу публікацію повторно, ця опція вам не з’явиться.
3. Публічні повторні публікації
Після натискання на «Переглянути повторні публікації історії», Instagram повідомить вам кількість людей, які повторно поширили ваш допис у своїй історії.
Він повідомить вам про це, перенаправивши вас на іншу сторінку, відому як«Поточні публічні повторні публікації».
На сторінці буде вказано точну кількість людей, які поділилися вашим дописом у своїй історії.
Якщо ви хочете побачити, хто поділився публікацією, ви можете натиснути на опубліковану історію у своїй сітці.
Коли ви це зробите, ви легко перейдете до історії користувача, який поділився вашою публікацією.
Коли ви досягнете цієї публікації, ви побачите ім’я користувача облікового запису.
Якщо ви хочете дізнатися більше про людину, яка поділилася вашим дописом у своїй історії, ви можете натиснути її ім’я користувача.
Ви перейдете до їхнього профілю, і ви швидко зможете дізнатися про них більше.
Яка важливість того, щоб хтось повторно ділився історією чи публікацією в Instagram?
Як творець контенту або впливовий фактор, ви можете задаватися питанням, чому комусь важливо повторно публікувати вашу історію та публікацію.
Ось головні причини, які роблять його важливою функцією в Instagram:
1. Заручини
Instagram та інші соціальні медіа-платформи – це все про залучення.
Якщо у вас немає залучення, ви не досягаєте цільової аудиторії.
Наприклад, якщо ви намагаєтеся створити успішний обліковий запис для впливових людей, вам також потрібно знати кількість людей і на кого ви впливаєте.
Зрештою, вам потрібні демографічні показники аудиторії, яка з вами взаємодіє.
У довгостроковій перспективі це допоможе вам створити кращі стратегії, щоб ви могли ще більше посилити свою залученість.
Ось чому така статистика доступна лише для облікових записів творців, оскільки особистим обліковим записам не потрібно знати, хто та звідки з ними взаємодіє.
2. Яка історія чи публікація вдалася і чому?
Друге, що ви зрозумієте завдяки такому розумінню, це яка ваша історія чи публікація вдалася і чому.
Наприклад, ви можете раптово отримати наплив багатьох лайків, поширень і коментарів до вашої нової історії.
Коли це станеться, ви можете задатися питанням, як ви раптом отримали таку участь.
Тому ви можете перейти до публікації чи історії та подивитися, що там було.
Тип вмісту, який ви опублікували, допоможе вам зрозуміти, що подобається вашій аудиторії.
У майбутньому ви зможете створювати більше такого вмісту, щоб отримати більше залучення аудиторії.
3. Визначення коефіцієнта завершення історії
Якщо ви ще не знали, аналітика ваших історій в Instagram також дасть вам знати, як глядачі взаємодіяли з історією.
Наприклад, ви можете знайти важливу інформацію про кількість людей, які залучилися до повної історії.
Ви можете дізнатися це за допомогою різних показників, які ви отримаєте, наприклад виходів, наступної історії, назад і вперед.
Якщо ви хочете дізнатися, який тип вмісту найкраще підходить для вашої історії, то вам потрібно це знати.
Це допоможе вам зрозуміти, який контент вам потрібно створити та розмістити більше у своїй історії.
Ось значення кожного з показників.
А. Виходи
Це кількість разів, коли особа видаляла історію.
Якщо у вас багато виходів після певної історії, це означає, що людям набридло або не сподобався контент.
Головне – мати мінімальну кількість виходів, оскільки ви хочете, щоб люди залишалися на ваших історіях якомога довше.
Крім того, у людини може не вистачити часу, щоб переглянути ваші історії.
Якщо ви поділилися посиланням на свою історію, це також може означати, що вони перемістили посилання вгору.
B. Наступна історія
Наступна історія дасть вам знати кількість дотиків до історії наступного облікового запису.
Це означає, що глядач переглядав вашу історію в Instagram і хотів перейти до наступної.
Такі дані допоможуть вам зрозуміти, якої довжини мають бути ваші історії в Instagram.
Наприклад, за допомогою цієї інформації ви можете вирішити, яка оптимальна довжина історії – чотири слайди чи 14 слайдів.
Інша річ, для якої ви можете використовувати цю інформацію, — це побачити, де можна покращити свій вміст.
Зрештою, вам потрібно утримувати увагу аудиторії, тому ви повинні знати, що робиться добре.
C. Натисніть «Вперед».
Попередня метрика — це кількість натискань глядача на праву частину екрана, щоб переглянути наступний слайд.
Пам’ятайте, що багато людей прискорюють натискання під час використання Instagram і перегляду історій.
Тому кращим показником вашої ефективності будуть інші показники.
Відстеження цих дрібних деталей допоможе вам дізнатися, наскільки подібний або різний вміст працює у вашому профілі.
Отримавши цю інформацію, ви зможете швидко створити кращий вміст, щоб залучити свою аудиторію.
D. Натисніть Назад
Показник зворотного дотику вказує на кількість людей, які торкнулися лівої сторони екрана свого телефону, щоб переглянути вашу попередню історію.
Це один із найкращих показників, щоб зрозуміти, що працює з вашим обліковим записом Instagram.
Це тому, що коли хтось повертається, це означає, що він зацікавлений у перегляді вашого вмісту.
Якщо одна з ваших історій має багато зворотних натискань, тоді вам потрібно звернути увагу на тип вмісту, який міститься в цій історії.
Це розуміння знадобиться вам, щоб створити кілька найкращих історій у майбутньому.
Ви можете використати цю інформацію, щоб відкрити нові тенденції та дізнатися, що найкраще підійде аудиторії.
4. Розуміння демографічних показників вашої аудиторії
Інша річ, яку ви можете зрозуміти за переглядами та поширеннями, — це демографічні показники вашої аудиторії.
Ви повинні знати, звідки ваша аудиторія, скільки їй років та інші подібні фактори.
Це допоможе вам звузити коло аудиторії, оскільки ви точно знатимете, хто вони.
Пам’ятайте, що коли ви маєте демографічні дані своєї аудиторії, ви також зможете зрозуміти її моделі та поведінку.
У довгостроковій перспективі це допоможе вам приймати обґрунтовані рішення, щоб у майбутньому ви могли внести корективи у свої стратегії.
Уся справа в тому, щоб надати аудиторії новий і свіжий вміст, який, як ви знаєте, їй сподобається.
5. Розвивайте свій обліковий запис Instagram
Нарешті, ця інформація допоможе вам зрозуміти, як ви можете розширити свій обліковий запис Instagram.
Ваші довгострокові цілі щодо вашого облікового запису залежатимуть від того, що зараз добре, і тенденцій, яких ви дотримуєтесь.
Зростання повинно бути вашою основною метою вашого облікового запису Instagram, і такі показники допоможуть вам досягти цього.
Це тому, що стратегії, які ви створюєте, мають бути зосереджені на утриманні вашої поточної аудиторії та приверненні її лояльності.
Крім того, вам також потрібно буде застосувати нові стратегії, щоб залучити більше людей до свого облікового запису Instagram.
Аналітика та показники можуть допомогти вам створити такі стратегії, щоб ваш обліковий запис міг продовжувати розвиватися.
Чому я не бачу, хто повторно опублікував мої публікації в Instagram?
У Instagram можуть бути випадки, коли ви не зможете побачити, хто повторно опублікував ваш вміст в Instagram.
Це поширена помилка, і іноді це може статися через алгоритм Instagram.
Наприклад, якщо ви видалите свій обліковий запис і повторно встановите програму, ви більше не побачите кнопку повторної публікації у своєму профілі.
Ви можете відновити цю опцію, звернувшись до довідкового центру Instagram, оскільки вони підкажуть вам, що вам потрібно зробити.
Іноді в програмі трапляються помилки, які потрібно виправити.
Тому єдиний вихід, який у вас є, це зателефонувати в Instagram.
Вони вирішать проблему за короткий час.
Чи можете ви повторно опублікувати історію з приватного облікового запису?
Якщо ви стежите за приватним обліковим записом, вам може бути цікаво, чи можна перепублікувати їхні історії.
На жаль, ви не можете повторно опублікувати історію в Instagram, опубліковану в приватному обліковому записі.
Ви зможете поділитися, лише якщо приватний обліковий запис позначив вас або згадав у своїй історії.
Якщо ви хочете поділитися чиєюсь історією, ви повинні спочатку зайти в його профіль, щоб переконатися, що у нього є публічний обліковий запис.
Коли вони це зроблять, ви зможете без проблем поділитися їх історією чи навіть публікаціями.
Ви ні в якому разі не можете спробувати поділитися історією приватного облікового запису, оскільки Instagram не дозволить вам цього зробити, оскільки вони поважають конфіденційність своїх користувачів із приватним обліковим записом.
Висновок
Це був ваш повний посібник про те, як побачити, хто поділився вашою історією в Instagram.
Це простий процес, і вам знадобиться лише кілька хвилин, щоб зрозуміти.
Ви можете дотримуватися наших інструкцій і перевірити, хто поділився вашою історією в Instagram.
Завдяки цій опції ви отримаєте інформацію, яка вам потрібна, щоб вивести свій бізнес-акаунт на інший рівень.
Платформи соціальних медіа призначені для розширення вашої аудиторії та профілю, тому ви повинні зробити правильні кроки для досягнення цієї мети.
Продовжуючи застосовувати різні стратегії, ви зрозумієте, що працює для вас, і допоможете збільшити свій рахунок.