X прагне отримати прибуток від мільйонів невикористаних дескрипторів Twitter

Через місяць після того, як Ілон Маск очолив Twitter у жовтні 2022 року, платформа втратила майже половину своїх найбільших рекламодавців через бурхливе поглинання мільярдером.

Зусилля Маска «звільнити пташку» означали повернення багатьох раніше заблокованих облікових записів і різке зростання суперечливих публікацій, які відштовхнули такі компанії, як Chevrolet, Ford і Chipotle.

До поглинання 92% доходу Twitter отримував від реклами.

Минув рік потому, а рекламодавці не повернулися, незважаючи на запевнення нового генерального директора Лінди Яккаріно, що інструменти безпеки бренду компанії повністю діють, щоб захистити рекламодавців від появи поряд із суперечливим вмістом.

Фактично, фармацевтична компанія Gilead Sciences повідомила в серпні, що призупинила свою рекламу на платформі з різних причин.

Це змусило Маска та компанію шукати нові джерела доходу, щоб компенсувати втрати.

Однією з речей, які вони досліджують, є перепродаж неактивних маркерів Twitter.

Виявляється, є багато мертвих акаунтів, які були створені ботами або залишили платформу з тих чи інших причин.

У грудні 2022 року Маск написав у Twitter, що розглядає можливість звільнити понад мільярд дескрипторів.