У випадку з дивними друзями Amazon, як повідомляється, витрачає 1 мільярд доларів США разом із конкурентом Microsoft на придбання додатків компанії на основі штучного інтелекту.
Угода зосереджена навколо придбання оновлених ліцензій Microsoft для Windows 365.
Windows 365 містить поширені програми, такі як Word, Excel, PowerPoint, Teams і Outlook.
Тепер ці додатки оновлено завдяки інвестиціям Microsoft у OpenAI у розмірі 13 мільярдів доларів США та дозволяють використовувати ChatGPT як прискорювач для типових завдань.
Наприклад, користувачі можуть створювати чернетки електронних листів у Outlook або створювати формули на основі запитів у Excel.
Співробітники, які використовують наради команди, можуть використовувати інструмент штучного інтелекту, щоб робити нотатки та автоматично давати підсумки рішень і завдань.
Microsoft вважає, що ці генеративні функції штучного інтелекту дозволять командам робити більше з меншими витратами, покращуючи здатність членів команди зосереджуватися на стратегічних завданнях, а не на повсякденних.
Що робить це ще більш цікавим, так це новина про те, що Amazon нещодавно оголосила про інвестиції в розмірі 4 мільярдів доларів США в конкурента OpenAI, Anthropic.
Ця угода дозволить Anthropic використовувати центри обробки даних Amazon і натомість вбудує інструмент штучного інтелекту Anthopic, Claude, у різні додатки Amazon.
Однак це не завадило Amazon грати з обох сторін поля, показуючи, що багато великих компаній все ще намагаються з’ясувати, як ефективно використовувати генеративний ШІ.
Microsoft, безсумнівно, розцінить це як величезну перемогу, якщо звіти виявляться точними.
Багато хто сумнівався, що величезні інвестиції Microsoft у розмірі 13 мільярдів доларів були розумними, але продаж 1 мільярда доларів на оновлення одному клієнту має стати сигналом для акціонерів про те, що майбутнє для стратегії ШІ компанії дуже, дуже світле.