Mail Communication Connection повідомлення до розсилки контактів телефону Global Letters Concept

Незважаючи на популярність різних програм для чату та месенджерів, електронна пошта є основною потребою світу.

Згідно з дослідженнями, кількість користувачів електронної пошти у 2020 році становила чотири мільярди, а до кінця 2025 року зросте до 4,6 мільярда.

Скільки електронних листів має мати людина?

Чи достатньо одного чи потрібно мати кілька? Давайте відповімо на ці питання в цій статті.

Скільки електронних листів я повинен мати?

Концепція електронного маркетингу, людина читає електронну пошту на смартфоні, отримує нове повідомлення

У середньостатистичної людини має бути чотири різні електронні листи, кожна з яких має свою мету.

Облікові записи електронної пошти схожі на кредитні картки.

Ви повинні мати принаймні один, але краще мати більше.

Повинні бути різні електронні листи для особистого та професійного використання.

Головне, щоб мати різні електронні листи, підтримувати ефективний робочий процес, оскільки використання однієї адреси електронної пошти для багатьох різних цілей закінчується заплутаним хаосом.

Чотири різні електронні адреси, які ви повинні мати:

  • Особистий email
  • Ділова електронна пошта
  • Платіжна та фінансова електронна пошта
  • Небажаної пошти

Тепер давайте детально розглянемо призначення кожного з цих чотирьох різних електронних листів.

1. Особиста електронна пошта

Жінка використовує ноутбук для перевірки електронної пошти

Особиста електронна адреса призначена для відповідних особистих питань.

Обмінюйтеся цим типом електронної пошти з друзями, членами родини та іншими соціальними справами.

Пам’ятайте, що не можна використовувати особисту електронну пошту для покупок або автентифікації в Інтернеті, наприклад, як доказ автентифікації, якщо ви забули пароль онлайн-облікового запису або веб-сайту.

Якщо це так, спаму стане легко націлити вас як фальшивий обліковий запис.

Коротше кажучи, особиста електронна адреса призначена лише для особистого використання, не змішуйте її з будь-яким діловим або іншим спілкуванням.

2. Ділова електронна пошта

бізнесмен, сидячи за столом вдома, працюючи на ноутбуці

Вашу ділову електронну адресу, ймовірно, вручає вам безпосередньо ваш роботодавець.

Він займається та обмінюється інформацією, що стосується лише ділових питань.

Основне правило полягає в тому, щоб ваша корпоративна електронна пошта була безпечною та окремою від інших електронних листів.

Більшість компаній і підприємств мають доступ до вашої корпоративної електронної пошти і таким чином відстежують вашу діяльність там.

Тому вкрай важливо утримуватися від надсилання електронних листів, окрім тих, що стосуються бізнесу, з вашої корпоративної електронної адреси.

Будь-яка електронна пошта, яка виходить за межі робочих меж, може призвести до проблем і навіть коштувати вашої роботи.

Компанії також можуть стати об’єктами фішингу, якщо співробітники не відповідально ставляться до своєї електронної пошти.

3. Електронна пошта щодо рахунків і фінансів

Ділова людина читає електронну пошту на екрані комп'ютера на роботі в Інтернеті

Третій тип адреси електронної пошти має бути пов’язаний лише з конфіденційною інформацією, такою як рахунки, фінанси та банківська справа.

Купуючи щось онлайн, для чого потрібна ваша адреса електронної пошти, ви будете використовувати цей тип облікового запису електронної пошти.

Так само використовуйте цей електронний лист для онлайн-автентифікації будь-якого облікового запису або виділеного доступу.

Ви знатимете, якої інформації та електронних листів очікувати та з якого джерела.

Тому будь-який електронний лист із невідомого джерела можна легко розпізнати як фішинговий, який потрібно просто викинути.

Цей електронний лист дуже корисний для захисту інформації та захисту від шахрайства.

4. Небажана електронна пошта

Електронна пошта, спам і небажана пошта Інтернет веб-концепції

І останнє, але не менш важливе, — це небажана або торгова/маркетингова електронна пошта.

Це широкий електронний лист, який отримує всілякі пропозиції про розпродажі, купони на знижку та нешкідливі спамові листи.

Наприклад, якщо ви йдете пообідати, а ресторан стверджує, що отримує безкоштовне морозиво в обмін на вашу електронну пошту чи опитування, безсумнівно, небажана електронна пошта принесе вам хороший прибуток!

Коротше кажучи, небажана електронна пошта призначена для надсилання та отримання будь-яких сповіщень про події, пропозицій щодо розпродажів, рекламних акцій або будь-яких інших товарів.

Крім того, купуючи на сайті електронної комерції як гість, введіть свою електронну адресу, яка використовується для небажаних цілей, щоб ніхто не отримав доступ до ваших облікових даних у разі зламу вашого облікового запису.

Окрім чотирьох згаданих електронних листів, було б чудово мати резервний електронний лист.

Але оскільки керування та впорядкування електронних листів вимагає зусиль, вибирайте п’ятий, лише якщо вважаєте, що можете впоратися з ним.

Резервна або головна електронна пошта – це чорна електронна адреса, яка використовується для зберігання всієї важливої інформації всіх чотирьох облікових записів.

Таким чином, якщо будь-який зловмисник отримає доступ до вашої основної електронної пошти, ви все одно зможете зберігати тут усі важливі дані.

Деякі користувачі також згадують свою резервну електронну адресу в опції відновлення пароля, що полегшує повторний доступ до втраченого облікового запису.

Просто пам’ятайте, що конфіденційні дані не повинні зберігатися на жодній із ваших електронних адрес.

Чому я повинен мати більше ніж одну адресу електронної пошти? (6 причин)

мислення з ноутбуком

Мати одну електронну адресу нормально, якщо ви студент або підліток.

Однак, як тільки ви ступите у світ бізнесу та професії, вам знадобляться різні електронні адреси, щоб усе було впорядковано та розкладено в різних сегментах.

Ось шість головних причин, чому мати більше однієї електронної пошти є кращим варіантом.

1. Розділіть особистий і професійний простір

Особисті електронні адреси зазвичай використовуються для особистого обміну та можуть використовувати будь-яке ім’я користувача.

Однак для професійного життя та ведення бізнесу вам потрібна більш складна та професійна електронна адреса.

Зазвичай у вашій професійній електронній пошті буде ваше ім’я або назва вашої компанії.

Наприклад:

  • [електронна пошта захищена]
  • [електронна пошта захищена]

2. Ви хочете бути анонімним

Бути впізнаваним у професійному середовищі та щоденному спілкуванні є необхідністю.

Однак є місця, де ми всі хочемо проскочити поза увагою.

Ви не завжди можете дозволити громадськості ідентифікувати вас.

Ви добре розумієте настороженість публічних веб-сайтів.

У деяких місцях ви не можете використовувати свою професійну адресу електронної пошти та повинні бути анонімними.

Наприклад, коментуючи публікації, пишучи огляди як дослідження ринку тощо, використовуйте будь-яку адресу електронної пошти [захищено електронною поштою].

3. Ви хочете уникнути засмічення спамом

Ще одна причина, чому мати кілька електронних листів корисно, це уникнути спаму.

Якщо ви не хочете засмічувати свою особисту чи професійну електронну пошту безліччю промо-кодів і оновлень, але хочете отримати доступ до служби, ви можете ввести адресу електронної пошти для запису чи спаму.

Наприклад, якщо ви зареєструєтесь для доступу до веб-сайту, введіть туди призначену електронну адресу та захистіть свої дві основні електронні адреси від захаращення зайвими електронними листами.

4. Проведення маркетингової кампанії

Проводячи маркетингову кампанію, ви надсилаєте масу повідомлень кільком одержувачам і також отримуєте відповідь.

Ніхто не хоче, щоб цей обліковий запис повертався в основний обліковий запис, тому ведення окремого облікового запису може допомогти вам успішно проводити маркетингові кампанії, не захаращуючи основні електронні листи.

5. Спільний обліковий запис

Працюючи з постачальниками або в команді, вам часто потрібно спільно використовувати той самий обліковий запис, щоб усі учасники мали легкий доступ до найновішої інформації.

У цьому випадку командний вхід працює краще, оскільки ніхто не ризикує ділитися особистою чи професійною електронною поштою з будь-яким користувачем.

6. Поліпшення безпеки

Нарешті, наявність кількох електронних листів також забезпечує різноманітні переваги безпеки.

Намагайтеся не вводити свої дві основні електронні адреси для використання в Інтернеті.

Для банківських рахунків та інших послуг використовуйте платіжну електронну адресу.

Що стосується онлайн-послуг, небажана електронна пошта підтримує вас.

Таким чином уся особиста та професійна інформація залишається в безпеці від хакерів та інших проблем безпеки.

Які загрози конфіденційності під час використання однієї електронної адреси?

чоловік із планшетом, який бачить сповіщення зі словом «фішинг» / руки чоловіка дивляться електронні листи на планшеті з повідомленням про вірус

Сотні загроз конфіденційності чекають на вас в Інтернеті, якщо ви підведете свою пильність і дозволите їм атакувати вашу електронну пошту та збирати необхідну інформацію.

Якщо у вас є лише один обліковий запис електронної пошти, уся ваша інформація під загрозою.

Найпоширенішими способами, за допомогою яких зловмисник може націлитися на вас через електронні листи, є…

  • Фішинг.Злочинець обманює вас, надсилаючи фальшивий електронний лист, який краде інформацію, щойно ви відкриваєте електронний лист. Фальшиві електронні листи зазвичай пропонують якусь винагороду, наприклад, роздачу, яка змушує вас відкрити їх.
  • Шкідливе програмне забезпечення.Ви отримаєте це як вкладення електронної пошти разом із завантаженням. Щойно ви завантажуєте його, зловмисне програмне забезпечення заражає електронну пошту та може пошкодити ваші важливі дані та бізнес-файли. Зловмисне програмне забезпечення часто використовується для отримання професійної інформації.
  • Наповнення облікових даних.Злочинець збирає інформацію з ваших акаунтів у соціальних мережах, щоб вгадати ваш пароль і отримати доступ.

Тепер, як тільки якась випадкова особа зламає або отримує доступ до вашої єдиної основної електронної пошти, це може вплинути на вас різними способами.

Наприклад, це може…

  • Використовуйте свою особисту інформацію, як-от адресу, зображення, дані кредитної картки тощо.
  • Отримайте доступ до свого ділового та професійного світу. Він може зібрати всю корисну інформацію.
  • Поширюйте фішинг на всі електронні адреси, з якими ви контактуєте.
  • Викрасти вашу особистість.

Як наявність кількох електронних листів допомагає впоратися з проблемами безпеки?

мислення жінка з ноутбуком

Якщо безпеку або конфіденційність вашої електронної пошти порушено, це має смертельні наслідки.

Одним із найкращих способів підвищити безпеку електронної пошти є використання кількох облікових записів.

Таким чином, ваші особисті та професійні дані залишаться в безпеці, оскільки ніхто не матиме до них доступу, крім вашої родини та бізнес-групи.

Оскільки більшість зловмисників отримують наші електронні листи від сайтів електронної комерції, коли ми купуємо або через веб-сайти, на яких ми реєструємося в Інтернеті, для цієї мети краще зберігати окремий електронний лист, який не містить особистих даних або важливої інформації.

Окрім цього, є кілька інших способів покращити безпеку та конфіденційність ваших електронних листів.

Деякі з практик:

  • Використовуйте надійний пароль. Це не повинен бути звичайний пароль і намагайтеся не включати в нього жодної особистої інформації.
  • Ніколи не використовуйте одне й те саме ім’я користувача та пароль для кількох ваших електронних адрес. Це багаторазово збільшує ймовірність злому та крадіжки особистих даних.
  • Не заповнюйте непотрібну інформацію в онлайн-формах або опитуваннях. Чим більше інформації ви надасте, тим вище ймовірність того, що ваша інформація потрапить у чужі руки, що призведе до фішингу та зловмисного програмного забезпечення.
  • Коли ви використовуєте загальнодоступний Wi-Fi, завжди використовуйте VPN, щоб шпигуни не могли вкрасти ваші дані. VPN робить вас анонімними.
  • Увімкніть двофакторну автентифікацію, яка надсилає одноразовий пароль кожного разу, коли новий пристрій намагається ввійти.
  • Намагайтеся розпізнавати спроби фішингу та не відкривайте електронні листи, які ви вважаєте фальшивими або які не можете перевірити на законність.

Чи є обмеження на кількість електронних листів, які я можу мати?

Ділова людина читає електронні листи на екрані комп'ютера смартфона та ноутбука в Інтернеті, комунікаційна та маркетингова концепція

Немає обмежень щодо кількості електронних адрес, які ви можете мати.

Ви можете створити скільки завгодно електронних адрес.

Однак, оскільки керувати їх великою кількістю може бути досить складно, краще обмежитися чотирма-п’ятьма електронними листами, кожна з яких має окрему мету.

Скільки електронних адрес має середня людина?

людина думає перед ноутбуком

Немає сумніву, що мати кілька електронних листів необхідно, щоб зменшити ймовірність злому та ефективно керувати інформацією.

Однак, згідно зі статистикою електронної пошти Radicati, в середньому людина використовує один-два облікові записи.

Однак зараз люди вважають за краще використовувати кілька електронних адрес.

Середня адреса електронної пошти на людину в 2018 році становила 1,75, а зараз вона зросла до 1,86.

Як ви керуєте кількома електронними листами? 5 простих способів!

чоловік працює на ноутбуці

Причина наявності кількох електронних листів полягає в тому, щоб стати більш організованими, щоб ви могли приділяти різним типам електронних листів потрібний час, і вам не потрібно було витрачати години на сортування між корисними та спамовими листами.

Однак іноді кілька облікових записів можуть створювати хаос, якщо з ними не поводитися належним чином.

Ось п’ять перевірених способів легкого керування кількома електронними листами.

1. Часта перевірка електронної пошти

Часта перевірка електронної пошти економить вам шматок часу порівняно з перевіркою всіх електронних листів за один раз.

Крім того, частіше перевіряйте свою ділову та особисту електронну пошту, як-от рано вранці, після обіду, перед сном і коли у вас є вільний час.

За потреби видаляйте або позначайте електронні листи як спам.

2. Різні браузери для різних електронних листів

Використання одного браузера лише для однієї адреси електронної пошти скорочує час, необхідний для перевірки різних електронних листів.

Вам не потрібно виходити з однієї електронної пошти, щоб увійти в іншу.

Ви можете відкрити та перевірити їх одним рухом.

Деякі браузери, які підтримують кілька електронних листів, це Google Chrome, Safari, Firefox тощо.

3. Пересилайте важливі електронні листи на один резервний (головний) обліковий запис

Надішліть усі важливі папки вхідних повідомлень до одного головного облікового запису або резервного облікового запису, щоб вам не довелося витрачати час на пошук папки вхідних знову й знову на різних електронних адресах.

Збережіть їх в одному електронному листі.

4. Почніть використовувати настільний клієнт електронної пошти

Якщо ви хочете перевірити всі електронні листи з одного комп’ютера без необхідності входити в систему через Інтернет, скористайтеся поштовим клієнтом для настільного ПК.

Однак одна помилка електронної пошти для комп’ютерів полягає в тому, що вона незручна для мобільних пристроїв.

5. Додайте папки до електронної пошти

Останнім кроком до керування кількома обліковими записами електронної пошти є створення папок у кожній адресі електронної пошти та фільтрація вхідних скриньок.

Таким чином отримати будь-яку папку “Вхідні” пізніше стане легше.

Найкращі безкоштовні постачальники послуг електронної адреси у 2022 році

Gmail, безкоштовна служба електронної пошти, розроблена Google

Там, де електронна пошта є основною потребою в сучасному стилі життя, не всі служби електронної пошти є безкоштовними або містять першокласні функції.

Тут ми склали невеликий список найкращих постачальників послуг електронної пошти, які збалансовують ідеальні функції без будь-яких витрат і простий у використанні інтерфейс.

  • Gmail (найкраща функція: доступність офлайн)
  • Outlook (найкраща функція: підтримка кількох програм)
  • iCloud Mail (найкраща функція: ідеально підходить для протоколу доступу до Інтернет-повідомлень IMAP і безпеки)
  • Yahoo (найкраща функція: великий обсяг пам’яті)
  • AOL (найкраща функція: простий у використанні та організований інтерфейс)
  • Mozilla Thunderbird (найкраща функція: найкраще підходить для обробки кількох електронних адрес)
  • GMX Mail (найкраще для конфіденційності)

Зверніться до будь-якого з цих постачальників послуг і значно спростіть керування кількома електронними листами.

Висновок

Електронна пошта є одним із найпотужніших інструментів маркетингу.

Використання однієї електронної пошти для кількох цілей може загрожувати безпеці та ускладнити керування.

Необхідно мати принаймні дві електронні адреси: одну для особистого використання та одну для професійного використання.

Однак краще мати чотири різні електронні листи: особисті, професійні, небажані та фінансові.

Таким чином підвищується безпека, і стає набагато простіше визначити пріоритет важливої інформації.