Логотип підсвічується біля стенду Google у 2-й день GSMA Mobile World Congress 2019 26 лютого 2019 року в Барселоні, Іспанія. Щорічний Всесвітній мобільний конгрес приймає деякі з найбільших світових компаній зв’язку, і багато з них представляють свої новітні телефони та гаджети, які можна носити, як-от складні екрани та впровадження бездротових мереж 5G.

(Фото Девіда Рамоса/Getty Images)

Нещодавно Google оголосив, що закриває Google Podcasts і переміщує вміст у свій додаток YouTube Music.

Цей крок не зовсім дивний, оскільки інші потокові платформи, такі як Spotify та Apple Music, роками поєднували музику та подкасти на своїх платформах

YouTube Music було вперше запущено в 2015 році як заміну Google Play Music.

Початкова пропозиція була безкоштовною, але версія Premium дозволяла користувачам отримати доступ до всієї платформи YouTube.

Щомісячна плата за YouTube Music становить 10,99 доларів США.

Але сервісу важко розвиватися в порівнянні з іншими конкурентами, такими як Spotify, який зберігає домінуючу частку ринку в 30% порівняно з іншими конкурентами.

YouTube Music посідає п’яте місце з 8% поступаючись Apple Music, Amazon Music і китайському стримеру Tencent Music.

Google Podcasts був запущений у 2018 році для користувачів Android, а пізніше для користувачів iOS у 2020 році.

Однак окрема пропозиція не змогла отримати кількість користувачів, на яку сподівався Google, у порівнянні з слухачами YouTube Music.

На початку цього року компанія Google почала безкоштовно пропонувати свої подкасти через YouTube Music.

Google надасть інструмент, який допоможе користувачам перенести свої подкасти на YouTube Music, і повністю закриє доступ до сервісу пізніше у 2024 році.

У рамках цього оголошення Google заявив, що збільшить витрати на оригінальний вміст подкастів.