Нещодавно суд присяжних став на бік Tesla у справі про смерть 37-річного Мікі Лі в Каліфорнії в 2019 році.
Лі був за кермом своєї Model 3 Tesla, коли машина раптово з’їхала з шосе і врізалася в пальму, де спалахнула.
У результаті аварії Лі загинув, а його наречена та її син отримали важкі травми.
Джонатан Міллер, адвокат маєтку Лі, стверджував, що базова технологія Tesla була дефектною, і компанія свідомо поставляла автомобілі з небезпечними помилками.
Адвокат Tesla Майкл Кері стверджував, що водій завжди відповідає за контроль над транспортним засобом.
Хоча очікується, що водії завжди будуть тримати обидві руки за кермом, але з увімкненим автопілотом легко, стверджував Міллер, для водіїв стати необережними та довіряти програмному забезпеченню.
Хоча це, безсумнівно, перемога для Tesla, компанія має щонайменше 10 інших судових позовів щодо свого Auto Pilot, включаючи аварію, коли Tesla заїхала під вантажівку, коли руки водія не були на кермі.
З 2019 року Tesla потрапила в 700 аварій, 19 загинули.
Кожна аварія та судовий процес привертають увагу країни до обговорення безпілотних автомобілів.
Компанія Cruise, що належить GM, призупинила всі випробування своїх автономних автомобілів після того, як жінка отримала серйозні травми в аварії за участю роботаксі, що належить Cruise.
Національне управління безпеки дорожнього руху відповідає за розслідування таких аварій і визначення безпеки автономних функцій автомобілів.
NHTSA визначає 6 рівнів автономності від рівня 0, який визначається як миттєва допомога водієві, наприклад автоматичне екстрене гальмування, до рівня 5, який означає повністю автономне водіння, коли пасажири сидять і дозволяють машині виконувати всю роботу.