Любителі ігор грають у Mortal Kombat на ігровому ярмарку Gamescom 2023 23 серпня 2023 року в Кельні, Німеччина. Gamescom — найбільший у світі ярмарок комп’ютерних і відеоігор, який триватиме до 27 серпня.

(Фото Sascha Schuermann/Getty Images)

Популярний постачальник ігрових движків Unity вніс деякі зміни в свою недавню модель ціноутворення після шаленої негативної реакції з боку сотень розробників ігор, які покладаються на движок для своїх відеоігор.

Unity надає ігровий движок, який пропонує гнучку платформу, досить просту для новачків-розробників ігор, але достатньо надійну для професійних команд.

Ігровий движок можна використовувати для компіляції ігор для багатьох операційних систем, включаючи iOS і Android від Apple, а також комп’ютерів і ігрових консолей.

За оцінками, 40% ігор певним чином використовують ігровий движок Unity.

Але це не виражалося в доларах для Unity, тобто до початку вересня, коли компанія заявила, що почне стягувати плату за встановлення популярних ігор, які відповідають певним пороговим вимогам.

Це оголошення викликало обурення з боку сотень великих розробників ігор, які називають себе «Колективом», які вже платять Unity за використання ігрового движка та сприймають цей крок із розподілу доходів як захоплення грошей, яке загрожує їхнім компаніям.

Це спонукало Марка Віттена, президента Unity, надіслати відкритий лист розробникам ігор, які вибачилися за те, що не включили їх раніше в рішення.

У листі також пропонувалися деякі зміни в попередній моделі, включаючи обіцянку залишити персональну версію Unity безкоштовною, а також зміну версій Pro та Enterprise на рівні 2,5% доходу, коли гра заробляє 1 мільйон доларів за календарний рік, або залежно від кількості нових гравців щомісяця.

Це не заспокоїло The Collective, який зараз заявляє, що розпочне пошук нового ігрового движка, на якому базуватимуть свої нові ігри.