Бегемот соціальних мереж TikTok нещодавно запустив онлайн-ринок під назвою TikTok Shop.
Тепер компанія підвищує ставку, обіцяючи знижки та субсидії до 50% на товари, придбані через платформу.
Згідно з нещодавнім звітом Bloomberg, TikTok прагне зіткнутися з такими онлайн-ринками, як Amazon.com, до святкового бліцу.
TikTok виходить на ринок із наявною базою користувачів, включаючи 150 мільйонів користувачів лише в США.
З огляду на те, що цього святкового сезону очікується, що онлайн-замовлення в США досягнуть 284 мільярдів доларів, не дивно, що TikTok прагне спойлерувати конкуруючі онлайн-магазини.
Bloomberg посилається на внутрішні джерела, які припускають, що компанія шукає способи обійти конкурентів, пропонуючи великі знижки та субсидії постачальникам у відвертій спробі купити бізнес.
TikTok пропонує нову парадигму маркетингу під назвою Shoppertainment, де впливові люди можуть пропонувати продукти своїм користувачам.
50% користувачів TikTok зазнали «впливу» на покупку товару завдяки рекомендації інфлюенсера
Маркетологи усвідомлюють це, і найкращі впливові люди з великою базою користувачів можуть заробляти сотні тисяч за пост.
Оголошення про відкриття TikTok Shop у США дозволяє інфлюенсерам позначати товари в прямих відеопотоках, що дозволить користувачам переходити безпосередньо до постачальника.
Бренди можуть рекламувати товари, використовуючи плитки для спільного використання в онлайн-вітрині продукту, щоб споживачам було зручно їх переглядати.
Афілійовані особи та постачальники можуть підключатися, щоб створювати відносини на основі комісійних за покупки, зроблені з їхнього облікового запису TikTok.
І хоча ще невідомо, яку частку ринку матиме підхід TikTok проти таких компаній, як Amazon, з останнього оголошення стає очевидним, що вони готові купити свою дорогу, допомагаючи споживачам знизити на 50% вартість товарів, сплачуючи постачальникам іншу половину.