Пішохід іде перед новим логотипом і назвою «Meta» на табличці перед штаб-квартирою Facebook 28 жовтня 2021 року в Менло-Парку, Каліфорнія. Нова назва та логотип були представлені в штаб-квартирі Facebook після довгоочікуваної зміни назви платформи соціальних мереж.

Meta, материнська компанія Facebook і Instagram, оголосила про плани позначати зображення, створені штучним інтелектом, на своїх платформах, щоб підвищити прозорість напередодні важливого глобального року виборів.

Нік Клегг, президент із глобальних питань Meta, повідомив, що ініціатива маркування розпочнеться найближчими місяцями у співпраці з галузевими партнерами для встановлення загальних стандартів виявлення вмісту ШІ.

Позначення охоплюватиме зображення від різних компаній, таких як Adobe, Google, Microsoft, Midjourney, OpenAI і Shutterstock, із метаданими, доданими для ідентифікації вмісту, створеного їхніми інструментами.

Крім того, користувачі отримають можливість позначати контент, створений ШІ, допомагаючи в процесі його ідентифікації та маркування.

Клегг підкреслив еволюцію контенту, створеного штучним інтелектом, і потребу в надійних запобіжниках проти шахрайства, додавши: «Ця робота особливо важлива, оскільки в наступні роки вона, ймовірно, стане все більш ворожим місцем».

Проблеми, пов’язані із глибокими підробленими зображеннями, створеними штучним інтелектом, зросли в останній рік, оскільки такі інструменти, як Dall-E та Midjourney від OpenAI, роблять цей процес дуже легким для користувачів.

Нещодавні новини щодо цих інструментів і глибоко підроблені зображення поп-зірки Тейлор Свіфт пришвидшили обговорення політики в державних установах, і багато технологічних компаній прагнуть виступити перед цією проблемою.

Ця ініціатива відображає відданість Meta боротьбі з дезінформацією та забезпеченню цілісності своїх платформ, особливо в критичні періоди, як-от глобальні вибори.

Однак Meta зазнає ретельної перевірки щодо поводження з маніпульованими ЗМІ, оскільки її наглядова рада розкритикувала непослідовність політики платформи.

Незважаючи на труднощі, проактивні заходи Meta підкреслюють її відданість навігації зі складнощами модерування контенту, створеного штучним інтелектом, у цифрову епоху.