Пішохід іде перед новим логотипом і назвою «Meta» на табличці перед штаб-квартирою Facebook 28 жовтня 2021 року в Менло-Парку, Каліфорнія. Нова назва та логотип були представлені в штаб-квартирі Facebook після довгоочікуваної зміни назви платформи соціальних мереж.

(Фото Джастіна Саллівана/Getty Images)

Вчора Meta оголосила, що в грудні видалить вкладку Facebook News зі своєї платформи у Великій Британії, Франції та Німеччині.

Хоча користувачі Facebook зможуть читати та ділитися новинами з різних джерел, компанія більше не підтримуватиме партнерські відносини з новинними каналами через вкладку «Новини» Facebook.

Це рішення є ще одним розділом у складних відносинах Meta з новинами на її платформі.

Facebook News було створено ще у 2019 році у відповідь на заяви про те, що платформа рясніє невірними або оманливими новинами, якими поширюються користувачі.

Новини Facebook були спробою надати користувачам доступ до надійніших джерел новин, але ці стосунки були ускладнені багатьма медіаорганізаціями, які звинувачували Meta у тому, що вона заробляє мільйони на своєму вмісті, не розподіляючи ці прибутки справедливо.

У Канаді державні регулятори змусили Meta заборонити користувачам переглядати та ділитися посиланнями на новини.

Подібні обмеження, ймовірно, були на горизонті в багатьох європейських країнах, де правила щодо даних набагато суворіші, ніж у США.

Meta також очікувала кілька судових позовів від інформаційних організацій щодо перевірки розподілу доходів від реклами для свого розділу новин, що призвело до превентивного рішення видалити Facebook News з трьох найбільших ринків Європи.

Незважаючи на зовнішні опитування про те, що платформи Meta часто використовуються для доступу до новин, компанія применшила це рішення у своєму блозі. «Новини становлять менше трьох відсотків того, що люди в усьому світі бачать у своїй стрічці Facebook, тому відкриття новин є невеликою частиною досвіду роботи з Facebook для переважної більшості людей».