Логотип програми LinkedIn відображається на iPhone 3 серпня 2016 року в Лондоні, Англія.

(Фото Карла Корта/Getty Images)

LinkedIn значно розширює застосування інструментів штучного інтелекту (AI), зосереджуючись на підборі персоналу.

Компанія, що належить Microsoft, є професійною мережевою платформою, де люди можуть створити профіль, щоб продемонструвати свою професійну ідентичність.

Але рекрутерам стало важче пробиратися через майже 950 мільйонів резюме, щоб знайти найкращих новобранців.

Використовуючи алгоритм на основі OpenAI, LinkedIn дозволить рекрутерам спілкуватися з ШІ, ставлячи запитання та пропонуючи риси, які використовують природну мову для звуження пошуку.

Більшість користувачів LinkedIn відвідують сайт безкоштовно.

Існують послуги преміум-класу, які дозволяють користувачам бачити, хто переглядає їхній профіль, але найбільшим джерелом доходу для компанії є комісія, яку платять рекрутери за доступ до скарбниці потенційних новобранців.

Інструмент Gen AI зосереджений на тому, щоб надати цим рекрутерам розширену пропозицію як частину базової послуги.

«Коли ви зосереджуєтеся на навичках, необхідних для ефективного виконання роботи, раптом ви бачите, що є десятки тисяч кандидатів», — сказав Раян Росланскі, виконавчий директор LinkedIn.

Заснована в 2003 році та придбана Microsoft у 2016 році за 26,2 мільярда доларів.

Компанія приносить Microsoft 15 мільярдів доларів щорічного доходу.

Корпорація Майкрософт інвестувала 11 мільярдів доларів у OpenAI та її двигун ChatGPT, який вона активно додає майже до всіх продуктів Microsoft, включаючи Windows, її Office 365 Suites, а також низку інших програм і застосувань у своїй лінійці продуктів CoPilot.

Використання ChatGPT для LinkedIn є логічною перевагою, яка, ймовірно, збільшить і розширить використання рекрутерами.