Categories: Додатки

Коли найкращий час для публікації в TikTok (оновлено 2023)

Більшість платформ соціальних медіа дотримуються алгоритму на основі часу, і TikTok нічим не відрізняється.

Якщо ви новачок у TikTok і хочете досягти успіху у своїй майстерності, вам потрібно запланувати публікації в правильний час.

Коли найкращий час для публікації в TikTok?

Переглянувши кілька вірусних відео та провівши численні дослідження, ми дійшли висновку, що найкращий час для публікації в TikTok – з З 7:00 до 12:00 і10 вечора до 23 вечора Тихоокеанський стандартний час.

Заради точності, ось точний час і дні, які вважаються найкращими для публікації в TikTok.

  • Понеділок: 3:00, 7:00 та 12:00 за тихоокеанським стандартним часом.
  • Вівторок: 5:00, 7:00 та 12:00 за тихоокеанським стандартним часом.
  • Середа: 10:00, 11:00 та 23:00 за тихоокеанським стандартним часом.
  • Четвер: 12:00, 15:00 та 22:00 за тихоокеанським стандартним часом.
  • П’ятниця: 8:00, 16:00 та 18:00 за тихоокеанським стандартним часом.
  • Субота: 14:00, 22:00 та 23:00 за тихоокеанським стандартним часом.
  • Неділя: 10:00, 11:00 та 20:00 за тихоокеанським стандартним часом.

З часом люди зрозуміли, що TikTok — це платформа соціальних мереж, яка залежить від часу.

Представлені на TikTok Сторінка «Для вас»є ще одним важливим фактором, який залежить від часу публікації.

Створення та редагування відео вимагає значних зусиль, але це не означає, що ви повинні зробити своє відео доступним, як тільки воно буде готове.

Ви повинні почекати та опублікувати публікацію в потрібний час, щоб отримати максимальну популярність.

Чи має значення час публікації в TikTok?

Так, час публікації має велике значення в TikTok.

Насправді час публікації є одним із головних факторів, які слід враховувати, починаючи користуватись TikTok.

Алгоритм TikTok вирішує, який вміст потрібно включити на сторінку для вас (FYP) аудиторії.

Очевидно, що ви досягнете FYP вашої цільової аудиторії, якщо добре проаналізуєте демографічні показники та час публікації.

Однак час публікації — це не все, що вам потрібно враховувати, коли справа доходить до досягнення FYP.

Ваше відео також має бути високої якості та залучати глядача, щоб дати потужний сигнал алгоритму TikTok.

Скільки відео слід публікувати на день?

Ви повинні публікувати принаймні два-три відео на день, коли ви тільки починаєте.

Пізніше ви можете переглядати одне відео на день.

Спочатку вам знадобиться багато практики, щоб навчитися створювати відео.

Більшість ваших відео не працюватимуть добре, але якщо ви залишатиметеся послідовними та вдосконалюватиметеся, це відобразиться на результатах, і ви станете кращим творцем вмісту.

Загалом, занадто багато навіть хорошого виявляється поганим, і це стосується публікацій у TikTok.

Слід уникати публікації занадто великої кількості відео, оскільки алгоритм TikTok не зможе знайти найкраще серед них.

Якщо ви завантажуєте занадто часто протягом певного часу, наприклад, протягом години або дня, ви ризикуєте залучити різних людей до кожного з відео.

Однак, якщо ви публікуєте менше відео, більше глядачів, швидше за все, взаємодіятимуть з ними, що призведе до кращої статистики залучення.

Як знайти ідеальний час для публікації в TikTok?

Хоча оцінка є важливою, вам все одно потрібно проаналізувати свою аудиторію, щоб визначити точний час для публікації.

Давайте розглянемо п’ять найкращих порад, як знайти ідеальний час для публікації в TikTok.

1. Отримайте бізнес-акаунт TikTok

Перехід на обліковий запис TikTok Pro може бути чудовим рішенням, якщо ви хочете використовувати професійні функції TikTok.

Обліковий запис TikTok Pro надає доступ до аналітики, яка допомагає аналізувати вашу аудиторію.

Щоб отримати обліковий запис TikTok Pro, виконайте такі дії.

  1. У своїй програмі перейдіть до значка меню та виберіть професійний обліковий запис.
  2. Виберіть бізнес-категорію, яка найбільше відповідає вашому вмісту
  3. Натисніть OK. Ваш обліковий запис TikTok Pro готовий до використання.

2. Проаналізуйте відстеження даних і залучення

Аналіз даних має вирішальне значення, якщо ви хочете бути точними з результатами.

Ваша аудиторія може бути зі США, Австралії, Європи чи інших країн.

Аналізуючи доступні дані, ви дізнаєтеся про демографічні показники вашої аудиторії, що допоможе вам вибрати відповідний час публікації.

У більшості випадків TikTokers мають підписників з усього світу.

Не бентежтеся щодо вашої цільової аудиторії, оскільки вона завжди буде основною.

Відстеження даних також допомагає вам знайти взаємодію з вашим вмістом.

Деякі з ваших відео можуть отримати максимальну увагу, тоді як інші можуть отримати лише середні оцінки “подобається”, коментарі та поширення.

Це допоможе вам оцінити вподобання вашої аудиторії.

3. Відстежуйте демографічні дані своєї аудиторії

Іноді ваш контент не приваблює аудиторію бажаної країни.

Демографічна функція TikTok допоможе вам дізнатися причину.

Ви можете порівняти час публікації з часом у країні вашої максимальної аудиторії.

Існує інший спосіб використання демографічних показників аудиторії.

Ви можете використовувати демографічні показники, щоб дізнатися про час перегляду за країнами, що дозволить вам відповідно планувати час публікації.

4. Проаналізуйте час публікації ваших конкурентів

Якщо ви хочете просуватися вперед у соціальних мережах, вам потрібно знати про свою конкуренцію.

Аналізуйте найефективніші відео ваших конкурентів і стежте за їхнім вмістом і аудиторією.

Створюйте унікальний контент, який говорить про ваш бренд.

Надійний аналіз конкурентів допоможе вам працювати краще, ніж конкуренти.

Ще одна річ, про яку ви можете дізнатися від конкурентів, це коли вони не публікують публікації та не взаємодіють із спільнотою.

Це правильний час для агресивної публікації, щоб ви могли просунути свій вміст на вершину.

Відсутність ваших конкурентів у певний день може сприяти тому, щоб ваше повідомлення почули та переглянули більше людей.

5. Тестуйте різні часи публікації та дивіться результати

Тестування різного часу публікації — один із найкращих способів знайти час, який найкраще підходить вашій аудиторії.

Якщо ви публікуєте одне відео на день, ви можете перевірити, публікуючи відео в різний час щодня.

Це допоможе вам проаналізувати, який час публікації дає кращий результат.

Якщо ви публікуєте кілька відео, ви можете розподілити їх за часом доби (ранок, день, вечір, ніч тощо).

Який тип контенту найкращий для TikTok?

За останні кілька років TikTok набув популярності та випередив гігантів соціальних мереж і став шостим додатком, який найчастіше використовується.

З понад 1,65 мільярда завантажень як на Android, так і на iOS, TikTok міцно зберіг свої позиції.

Майже 69% аудиторії TikTok – це молодь віком від 16 до 24 років.

Якщо ваш продукт націлений на таку демографічну групу, TikTok може стати чудовою платформою для збільшення вашої видимості та продажів.

Однак, якщо ви не впевнені, з чого почати, і вам важко знайти потрібний тип вмісту, щоб отримати максимальну віддачу, перегляньте деякі з наших ідей щодо вмісту, які ідеально підходять для аудиторії TikTok.

1. Проблеми соціальних мереж

Проблеми в соціальних мережах більшу частину часу працюють на TikTok.

Ви можете публікувати виклики та просити своїх підписників виконати певні дії.

Такі відеоролики зазвичай викликають високу зацікавленість.

Можливо, ви бачили різні дописи у Facebook із проханням розгадати різноманітні загадки чи головоломки, така ж стратегія щодо вмісту дуже добре працює й у TikTok.

2. Танцювальні та музичні відео

Ви обов’язково повинні бути на TikTok, якщо ви добре танцюєте чи граєте музику.

Кожен, хто часто користується TikTok, може сказати вам, що додаток досить популярний для танцювальних завдань.

Більшість творців використовують його, щоб продемонструвати свої танцювальні здібності та часто заохочують інших приєднатися до них для групових танцювальних виступів.

Танці та музичні відео – це цікавий спосіб показати свої навички та навіть відобразити гумор.

Ви можете використати це на свою користь і отримати значну кількість підписників на TikTok за короткий період.

3. Веселі відео

TikTok спочатку став відомим завдяки кумедним відео, які публікували різні творці.

Гумор розмовляє з більшістю людей, і зображення вашого повідомлення у кумедний або безтурботний спосіб може збільшити ваші шанси на залучення.

Деякі люди можуть навіть використовувати серйозні теми та малювати гумор, що робить вміст ще цікавішим.

Переконайтеся, що ви не висміюєте когось.

Будьте ввічливими до культурних, релігійних, статевих відмінностей і ніколи не висміюйте та не знущайтеся над кимось.

Це неетично, а також може призвести до блокування доступу до платформи.

4. Спільний вміст

Можливо, ви бачили, як різні зірки TikTok створюють відео з іншими впливовими людьми в соціальних мережах.

Вони роблять це тому, що це працює як безпрограшна ситуація, оскільки приносить значну аудиторію для обох творців.

Однак ви не можете бути обмежені спільним вмістом на початку, іноді вам доведеться створювати загальний вміст.

Тим не менш, як тільки ви здобудете популярність, ви зможете працювати зі спільним вмістом, оскільки більше людей будуть доступні для співпраці завдяки збільшенню кількості підписників.

5. Підручники

Посібники – чудовий спосіб для творців контенту, які спеціалізуються на певній ніші.

Незалежно від того, чи ви косметолог, лікар чи спортсмен, ви можете створювати підручники в певному жанрі та з часом набувати популярності.

Навчальні посібники також приносять набагато більше можливостей для бізнесу, оскільки більше брендів виявлятимуть інтерес до того, щоб найняти вас як впливову компанію.

6. Відео з тваринами

Створення відео про тварин — чудовий вибір, якщо ви любите тварин і маєте домашніх тварин.

Ви можете знімати милі, смішні відео про тварин або розповідати людям про тварин.

Кому не подобаються смішні відео про котів чи собак?

У вас є хом’як або домашня змія?

Навіть краще!

7. Художнє відео

Ви любите грати з кольорами чи естетичними відтінками?

Якщо так, то в TikTok на вас чекає величезна можливість.

Створюючи цікаві кліпи, ви безперечно можете зробити багато від свого мистецтва.

Просто зніміть відео про те, як ви створюєте мистецький витвір, прискоріть його та завантажте.

Вам просто потрібна досконала техніка редагування та музика, яка найкраще підходить до художнього твору.

Якісне та актуальне редагування зацікавить аудиторію та забезпечить масову взаємодію.

8. Трендовий контент

Багатьом користувачам TikToker допомогло стежити за деякими тенденціями.

Більшість TikTokers досягли піку успіху в TikTok лише завдяки створенню контенту, який включає актуальні теми.

Вам потрібно уважно стежити за останніми тенденціями ринку в будь-якій конкретній галузі, яку ви любите, і створювати пов’язані відео.

Немає значення, опублікуєте ви впевнене відео чи відреагуєте на тенденцію танцем, ви все одно побачите певну зацікавленість.

9. Озвучування

Останній інструмент озвучення TikTok дозволяє користувачам коментувати будь-яке конкретне відео.

Ця функція має багато можливостей, тож пограйте з нею, розповідайте казки чи створюйте гумористичні коментарі.

Спільнота TikTok зазвичай любить контент, створений за допомогою озвучення.

Тепер кожен може відчути момент знаменитості завдяки озвучці відомих співаків і акторів.

10. Досліди

Експерименти — ще один чудовий спосіб завоювати популярність у TikTok.

Це можуть бути або соціальні експерименти, або експерименти, пов’язані з освітою.

Цей тип вмісту зазвичай залучає аудиторію, оскільки очікування результатів змушує глядачів залишатися до кінця відео.

Як швидко розвиватися в TikTok

Хоча ми досліджували оптимальний час для публікації на TikTok, деякі інші елементи можуть вплинути на ваше зростання на платформі.

Незалежно від того, чи це Facebook, Instagram, Twitter, TikTok чи будь-яка інша соціальна платформа, розвиток вимагає терпіння, боротьби та наполегливої праці.

У той же час вам потрібно знати деякі важливі фактори ранжирування.

1. Консистенція

Вам потрібно бути надзвичайно послідовним, щоб розвиватися на TikTok.

Буде ідеально, якщо ви будете викладати хоча б одне відео в день протягом шести місяців без будь-яких проміжків.

2. Спеціалізуватися на редагуванні відео

Оскільки TikTok є програмою для публікації відео, для її успішного виконання потрібні певні навички редагування.

Однак вам не обов’язково бути професійним відеоредактором, щоб створювати якісні відео на TikTok.

Вивчіть деякі з основних інструментів TikTok, і все готово.

3. Мережа

Нетворкінг суттєво відрізняється від маркетингу.

Це не коштуватиме додаткових витрат, але може принести якісні результати.

Щоб отримати максимальну віддачу, вам потрібно створити свою аудиторію на інших соціальних платформах і також ділитися своїми відео TikTok на цих платформах.

Як продавати свої відео TikTok

Для початку недостатньо просто створити відео та завантажити їх у потрібний час.

Маркетинг ваших відео допоможе вам розвиватися далі.

Якщо ви є власником бренду і тільки що запустили свій офіційний обліковий запис TikTok, вам потрібно створити цілу маркетингову стратегію з певними інвестиціями.

Однак, якщо ви просто людина, яка бажає здобути славу, деякі прості маркетингові тактики підійдуть.

Ось три прості маркетингові техніки, які ідеально працюють для TikTok.

1. Інфлюенсерський маркетинг

Інфлюенсерський маркетинг — один із найефективніших способів маркетингу облікових записів TikTok.

Впливові особи в соціальних мережах зазвичай мають величезну кількість прихильників, і люди до них прислухаються.

Ви, як TikToker, можете різними способами співпрацювати з інфлюенсерами.

Ви можете запропонувати їм трохи грошей або надати якусь цифрову цінність.

Крім того, ви можете створити з ними дует, розповідаючи про їхні життєві досягнення та проблеми.

Це принесе вам величезну аудиторію та, безсумнівно, зміцнить ваше ім’я в довгостроковій перспективі.

2. Контент-маркетинг

Контент-маркетинг добре працює майже для всіх цифрових або фізичних продуктів.

Це може привернути увагу аудиторії та залучити максимальний трафік до вашого облікового запису TikTok.

Щоб рекламувати свій обліковий запис TikTok, ви можете писати статті на різних сторонніх веб-сайтах, як-от Medium, Blogger, LinkedIn тощо, і розповідати про TikTok та інші платформи соціальних мереж.

Завжди пам’ятайте про цінність аудиторії, а не просіть її підписатися на вас у TikTok.

Вам просто потрібно додати невеликий заклик до дії, і ви побачите зростання свого облікового запису, якщо ваш вміст приносить певну цінність.

3. Платна реклама

Платна реклама добре працює для творців, які мають правильний план і готові досягти успіху в TikTok.

Платна реклама зазвичай добре працює для брендів, які мають значний маркетинговий бюджет.

Але люди з низьким бюджетом все одно можуть отримати бонуси, якщо вибудують правильну стратегію.

Ви також можете використовувати різні методи платної реклами, зокрема рекламу в соціальних мережах, рекламу Google або навіть рекламу TikTok.

Ці оголошення точно можуть привернути трафік до вашого облікового запису TikTok, і ви зможете отримати максимальну кількість показів.

Висновок

Загалом, час публікації публікацій має велике значення в TikTok, тож використовуйте цей час пік, щоб максимально збільшити доступ.

Однак потрапити на сторінку «Для вас» — це не лише публікація в потрібний час.

Вам також потрібно враховувати інші фактори, які ми обговорювали в статті, щоб отримати найкращі результати.

vetal12v

Share
Published by
vetal12v

Recent Posts

Roblox вийде на PlayStation у жовтні

Roblox нещодавно оголосив на своєму форумі розробників RDC 2023, що він нарешті переносить хітову онлайн-ігрову…

9 години ago

Звук Netflix не працює (причини, виправлення)

Netflix — це популярна онлайн-платформа потокового передавання, яка пропонує своїм передплатникам широкий вибір розваг. Якщо…

1 день ago

Чому комп’ютери використовують двійковий код (пояснення)

Ви бачили це по телевізору. Комп’ютерний спеціаліст поліції дивиться на екран комп’ютера, повний тисяч одиниць,…

1 день ago

FedEx виступає проти Amazon за допомогою платформи, керованої даними, fdx

Сьогодні на дорогах набагато більше вантажівок Amazon, які переймають інші служби доставки пакетів, такі як…

3 дні ago

Чому я не можу відтворити певні пісні на Spotify (причини, вирішення)

Чи бачили ви коли-небудь певні пісні у вашому додатку Spotify сірим, що означає, що ви…

3 дні ago

Seattle Seahawks і Amazon є партнерами для безкасових покупок

(Фото Stacy Revere/Getty Images) Професійному магазину Seattle Seahawks чогось не вистачало, коли відвідувачі нещодавно зайшли…

4 дні ago