на екрані телефону відображається логотип Spotify

Якщо ви любите музику, то, швидше за все, ви користуєтеся Spotify.

Spotify пропонує безліч музики, а також аудіокниг і подкастів.

Однак якщо ви хочете скористатися їхнім преміум-сервісом, ви побачите, що використання Spotify може бути досить дорогим.

Чому Spotify такий дорогий? (10 причин)

Додаток Spotify з навушниками

У Spotify є чотири різні плани на вибір.

Його найдешевший план – студентський, який коштує 4,99 доларів на місяць.

Індивідуальний план коштує 9,99 доларів на місяць.

План Duo коштує 12,99 доларів на місяць.

Нарешті, сімейний план коштує 15,99 доларів на місяць.

Spotify дорогий через потребу фінансувати оригінальний вміст, ліцензійні платежі, різні функції та їх вартість, регіон, у якому ви живете, і те, чи розподіляєте ви витрати з сімейним планом чи ні.

Розглянемо ці фактори більш детально.

1. Вартість оригінального вмісту Spotify

Логотип програми Spotify на смартфоні

Spotify створює власні подкасти та шоу.

Він збирає знаменитостей та інших чарівних ведучих для обговорення низки тем.

Оскільки він сам створює вміст, це всі витрати, які Spotify має сплатити на додаток до своїх звичайних операційних витрат.

Spotify може заплатити багато залежно від вмісту, про який йдеться.

Наприклад, найняти знаменитість для ведення подкасту може коштувати дуже дорого.

Перевага полягає в тому, що знаменитість може залучити велику аудиторію, яка допоможе Spotify заробити частину своїх грошей.

Якщо подкаст провалився, це гроші, які компанія витратила даремно.

Оскільки Spotify стикається з високими витратами, він змушений стягувати високі ціни за свої плани передплати.

Spotify дорогий через витрати на створення оригінального вмісту.

2. Плата за ліцензії

Логотип програми Spotify на смартфоні

Spotify має платити роялті кожному, хто публікує на ньому свій контент.

Сума гонорару в доларах, яку Spotify повинен сплатити, може відрізнятися.

Наприклад, він може заплатити відомій і популярній музичній зірці одну суму, а комусь відносно новачку в сервісі – іншу.

Усе зводиться до того, скільки прослуховувань отримує людина та її музика.

Чим більше людей слухають пісню чи подкаст, тим більше гонорарів заробляє особа.

Це означає, що Spotify має заплатити багато грошей одному або двом виконавцям.

Гроші, які Spotify генерує за допомогою реклами та своїх планів підписки, — це не всі гроші, які компанія може залишити.

Деякі з них сходять до виконавців, які розмістили свій контент на Spotify.

Оскільки він не зберігає всі прибутки, Spotify має забезпечити достатній прибуток для роботи та процвітання.

Інакше керувати компанією не варто.

Spotify дорогий, тому що він повинен платити гроші виконавцям, що знижує його загальний прибуток.

3. Високоякісний звук

Spotify — музичний сервіс

На ринку потокового аудіо є велика конкуренція.

Є такі компанії, як iHeartRadio, Pandora Radio, Apple Music та багато інших.

Ціль кожної компанії полягає в тому, щоб широка громадськість слухала її вміст, а не її конкурентів.

Таким чином, кожна компанія потребує диференціації, яка відрізняє її від інших.

У випадку Spotify він зосереджений на першокласному високоякісному звукі.

Однак, чи досягне він такої якості звуку, залежить від думок слухачів.

Однак це також означає, що вам потрібно заплатити додаткові гроші, щоб мати можливість слухати кращі версії пісні.

Spotify, як правило, добре відтворює пісні самостійно, але однією з особливостей, які він рекламує, є прослуховування преміум-класу.

Він зберігає найкраще потокове аудіо для тих, хто платить за це додатково.

Причина, по якій Spotify робить це, полягає в тому, щоб залучити більше людей до своїх планів підписки.

По-перше, це означає, що Spotify може генерувати трохи більше грошей щомісяця.

По-друге, передача високоякісного звуку коштує компанії трохи більше грошей.

Щоб передавати високоякісне аудіо, компанії потрібно інвестувати в краще програмне та апаратне забезпечення.

Оскільки Spotify витрачає більше грошей на себе, йому потрібно звідкись отримати ці кошти.

Spotify дорогий, тому що забезпечує високоякісне аудіо для своїх преміальних користувачів.

4. Без реклами

жінка тримає додаток spotify

Однією з переваг підписки на Spotify є те, що ви не чуєте жодної реклами.

Ви можете слухати пісню за піснею без перерви.

Кожен, хто слухає музику онлайн, знає, що раптова реклама може зіпсувати гру.

Таким чином, деякі люди знаходять велику цінність у Spotify Premium.

Можливість постійно слухати музику без перерв коштує своєї ціни.

Однак ця зручність має свою ціну.

Spotify покладається на рекламу як джерело доходу.

Щоб забезпечити прибуток, ті, хто хоче відмовитися від реклами, повинні платити більше грошей.

По суті, ви платите за те, щоб не слухати рекламу.

Це чудово для користувачів, оскільки тепер вони можуть слухати музику без реклами, і це чудово для Spotify, оскільки він не втрачає доходу.

У будь-якому разі компанія може заробляти ще більше грошей завдяки прямим платежам через план передплати.

Деякі користувачі можуть вважати, що їм не потрібно платити, щоб уникнути реклами.

Таким чином, вони можуть вважати, що плани передплати дорожчі, ніж вони варті.

Spotify є дорогим, тому що дозволяє користувачам пропускати рекламу, на яку він покладається як джерело доходу, якщо вони вирішать заплатити за план підписки.

5. Витрати на дослідження та розробки

R and D значок для досліджень і розробок

Через високий рівень конкуренції в потоковому аудіо, Spotify змушений регулярно випускати нові функції чи інші цікаві речі, щоб залучати людей до своїх послуг.

Щоб дізнатися, якими новими функціями цікавляться його користувачі, йому потрібно дослідити.

Spotify може опитувати своїх користувачів, щоб визначити певні проблемні точки.

Потім він може розробити нові послуги або функції, спрямовані на вирішення цих проблем.

Це не тільки заохочує поточну базу користувачів залишатися на платформі, але й може спонукати нових користувачів входити на платформу.

Spotify також має залишатися актуальним, регулярно випускаючи нові функції.

Якщо вона зможе зробити себе доступнішою, тоді більше людей захочуть випробувати платформу.

Знання того, який тип контенту цікавить людей, також може допомогти Spotify залучити людей на свою платформу.

Проблема дослідження полягає в тому, що воно коштує грошей.

Spotify має фінансувати свою команду досліджень і розробок.

Чим більше фінансування у команди, тим швидше вона може працювати.

Вони можуть випробувати різні прототипи та побачити, які з них працюють найкраще.

Оскільки Spotify витрачає значну суму грошей на свою команду досліджень і розробників, у підсумку він має високі операційні витрати.

Щоб покрити ці витрати, він повинен мати високі ціни на свої плани.

Spotify дорогий через витрати на дослідження та розробки.

6. Високі маркетингові витрати

Обрізаний вид бізнес-леді за допомогою смартфона в офісному маркетингу

Через конкуренцію, з якою він стикається, Spotify також повинен витрачати багато грошей на свій маркетинг.

У той момент, коли він економить на маркетингу, він дає шанс своїм конкурентам взяти верх.

Якщо Spotify не буде постійно повідомляти своїм користувачам, що це єдина платформа потокового аудіо, яка їм потрібна, тоді це можуть робити його конкуренти.

Це може змусити деяких користувачів покинути Spotify, що зменшить кількість грошей, які він генерує.

Маркетинг може бути досить дорогим.

Spotify має купувати рекламні місця в найкращих місцях, щоб охопити якомога більше користувачів.

Він також іноді платить знаменитостям за рекламу платформи.

Знаменитості також досить дорогі, оскільки вони впливають на багатьох людей.

Що більше грошей Spotify витрачає на свій маркетинг, то більше грошей йому потрібно отримати, щоб покрити ці та інші витрати.

Щоб це зробити, йому потрібно встановити високі ціни на свої плани передплати.

Чим дорожчими стають його витрати, тим вищими будуть ціни на план передплати.

Spotify дорогий через витрати, пов’язані з маркетингом.

7. Регіональні податки

податок

Залежно від того, де ви живете, Spotify може бути навіть дорожчим.

У Великобританії, наприклад, Spotify стягує з користувачів додаткові податки.

Він називається податком на додану вартість або ПДВ.

У Великобританії висока ставка ПДВ 20%.

Таким чином, слухачі у Великобританії мають на 20% вищі витрати, ніж інші країни, де немає ПДВ.

Багато країн Європи та Азії мають систему ПДВ.

По суті, він надає податковий кредит усім, хто бере участь у виробництві та розповсюдженні продукту.

Споживач сплачує податки, коли купує товар.

Сполучені Штати не використовують систему ПДВ.

Натомість він використовує податок з продажів на державному та місцевому рівнях.

Оскільки в Сполучених Штатах немає системи ПДВ, Spotify трохи дешевший.

Ті, хто живе у Великій Британії, зокрема, мають тенденцію стикатися з вищими цінами, коли мова йде про Spotify.

Таким чином, залежно від того, де ви живете, Spotify легко може бути трохи дорожчим, ніж в інших місцях.

8. Цінність не відповідає характеристикам

Додаток spotify з Airpods

Хоча деяким людям можуть сподобатися функції та бонуси, які вони отримують через Spotify Premium, іншим – ні.

Spotify Premium пропонує такі переваги:

  • Офлайн гра
  • Трансляція музики без реклами
  • Відтворення на вимогу
  • Блокування відвертої музики
  • Доступ до Spotify Kids
  • Доступ до SHOWTIME і Hulu

Інші платформи потокового аудіо пропонують подібні переваги.

Деякі навіть пропонують деякі з цих функцій безкоштовно.

Таким чином, користувач може не вважати цінність, яку надає Spotify Premium, вартою високої вартості.

Spotify є дорогим для деяких, тому що не всі бачать цінність того, що ви отримуєте на основі того, що ви платите платформі.

9. Сімейний план

Spotify – це найпопулярніший потоковий музичний сервіс

З усіх планів, які пропонує Spotify Premium, сімейний план є найдорожчим.

Сімейний план має такі переваги:

  • 6 преміум-акаунтів для членів сім’ї в одному будинку
  • Можливість блокувати відверту музику
  • Трансляція без реклами
  • Можливість відтворювати музику офлайн
  • Відтворення на вимогу
  • Доступ до Spotify для дітей

15,99 доларів США на місяць, це досить дорого для цього невеликого списку функцій.

Наприклад, він не включає доступ до Hulu або SHOWTIME.

Грунтуючись лише на характеристиках, деякі можуть вважати, що це не варте високої ціни.

Spotify також може вважати, що ті, хто користується сімейним тарифним планом, ділять витрати, тому це дешевше для кожного з учасників плану.

Розділивши на два або три сторони, ціна стає трохи доступнішою.

Однак якщо ви платите таку суму самостійно, ціна може бути занадто високою з огляду на функції, які ви отримуєте.

Spotify дорогий, коли ви платите за сімейний план самостійно.

10. Вартість додаткових функцій

Chromatica відтворюється в додатку Spotify

Spotify пропонує деякі спеціальні функції зі своїми планами передплати.

Вартість пропозиції цих функцій є однією з причин, чому плани можуть бути такими ж дорогими, як вони є.

Наприклад, щоб мати музику без реклами, Spotify має повертати гроші іншим способом.

Таким чином є дорогі плани передплати.

Компанії коштує більше грошей, щоб запропонувати можливість відтворювати музику в автономному режимі або мати відтворення за запитом.

Щоб переконатися, що вони можуть надавати послуги, компанія повинна мати доступні кошти.

Він отримує ці кошти через плани підписки та гроші, отримані від реклами.

Spotify є дорогим через витрати, які він несе за надання додаткових функцій.