Логотип підсвічується біля стенду Google у 2-й день GSMA Mobile World Congress 2019 26 лютого 2019 року в Барселоні, Іспанія. Щорічний Всесвітній мобільний конгрес приймає деякі з найбільших світових компаній зв’язку, багато з яких представляють свої новітні телефони та гаджети, які можна носити, як-от складні екрани та впровадження бездротових мереж 5G.

(Фото Девіда Рамоса/Getty Images)

Одна з найпоширеніших скарг на використання сучасних технологій – спроба запам’ятати свій пароль.

Зараз Google робить кроки, щоб зробити паролі застарілими.

На початку цього року Google тихо почав використовувати ключі доступу як опцію для користувачів.

Нещодавно вони оголосили через блозі своєї компанії, що вони зроблять цю функцію параметром за замовчуванням для всіх користувачів.

Це означає, що користувачам Google не доведеться запам’ятовувати свій пароль, але вони зможуть увійти на своїх телефонах за допомогою сканування обличчя або відбитків пальців.

Біометричні ключі доступу, як правило, є швидшими для входу, простішими у використанні та дуже безпечними.

Використання біометрії усуває один із найбільших недоліків ключів доступу, крадіжку або втрату пристрою.

У блозі Google було запропоновано наступне: «Якщо хтось отримає ваш пристрій, він нічого не зможе зробити з вашим паролем. І якщо ви втратите свій старий пристрій із ключем доступу, ви можете легко створити новий ключ доступу на новому пристрої».

Apple і Microsoft також рухаються до цього стандарту, як і такі програми, як Uber і WhatsApp.

Усі компанії використовують те, що називається FIDO або Fast Identity Online, який є процесом, запропонованим Альянсом FIDO.

Альянс FIDO — це галузевий консорціум, створений для вирішення проблем створення відкритих, масштабованих і сумісних методів автентифікації, щоб зменшити залежність від паролів для онлайн-безпеки.

Багато топ-менеджерів входять до правління FIDO Alliance, включаючи представників Microsoft, Amazon і багатьох фінансових компаній, таких як American Express і Mastercard.