Домашня сторінка Google Chrome на екрані комп’ютера

Google перебуває під тиском у всьому світі через низку антимонопольних позовів, заснованих на його домінуванні як пошукової системи та веб-браузера.

Нещодавно компанія оголосила про кілька змін у тому, як її браузер Chrome реагує на речі, введені в рядок URL-адреси, яку вона називає «Omnibar».

У минулому користувачі могли вводити пошукові терміни на універсальній панелі, яка потім використовувала пошукову систему Google, щоб відповідати звичайним списком сайтів із результатів пошуку.

Нові зміни включають можливість Omnibar виправляти помилковий текст у режимі реального часу, забезпечуючи більш точний пошук.

Друга зміна надає користувачеві список URL-адрес, які передбачають, куди вони хочуть перейти, на основі їх персоналізованої історії.

Ця друга зміна повністю обходить пошук Google, чого компанія неохоче робила в минулому.

Припущення полягає в тому, що зміна додається з двох основних причин.

Перший полягає в тому, що це дає компанії певні боєприпаси в її зусиллях не просто використовувати домінування Chrome для просування додаткового пошукового трафіку через свою пошукову систему – практика, яка роздуває її власний трафік і стимулює долари від реклами та SEO.

По-друге, з додаванням основної технології штучного інтелекту під прикриттям пошукової системи простий пошук коштує дорожче.

Отже, схоже, що Google, здається, погоджується з наданням більш персоналізованого та прямого маршруту для користувачів, щоб дістатися до потрібних веб-сайтів без необхідності попередньо зупинятися в пошуковій системі.