
Meta нещодавно анонсувала декілька інструментів для допомоги рекламодавцям у Facebook та Instagram, які використовують генеративний штучний інтелект.
Сторонні побоювалися, що ці інструменти створять більше неправдивого рекламного контенту, особливо пов’язаного з політичними кампаніями.
Політична реклама стрімко зросла за останнє десятиліття, і очікується, що вона перевищить 2 мільярди доларів на виборах у США у 2024 році.
Тепер Meta заборонила використання цих рекламних інструментів ШІ в політичних кампаніях, намагаючись обмежити використання генеративного ШІ для створення реклами, що вводить в оману.
Генеративний штучний інтелект здатний імітувати голоси та образи, завдяки чому кампаніям дуже легко вкладати слова в уста політичних противників і створювати плутанину.
Так само Meta оголосила, що будь-який політичний рекламодавець повинен розкривати, чи використовувався штучний інтелект якимось чином для створення або зміни оголошень, які не були розроблені за допомогою рекламних інструментів Meta.
У минулому Meta отримувала погану пресу про поширення дезінформації через свою платформу.
Генеральний прокурор округу Колумбія все ще розслідує внутрішню обробку Meta дезінформації про вакцину проти COVID-19 кілька років тому.
Після того, як генеральний директор Meta Марк Цукерберг дав свідчення перед Конгресом у 2021 році, щоб обговорити поширення дезінформації, компанію звинуватили в тому, що вона повернула деякі механізми безпеки до поліцейського контенту.
Компанія продовжує боротися з цим – нещодавно пов’язаним із контентом, спрямованим на ХАМАС, який компанія зрештою почала знімати після того, як ЄС знову пригрозив подати на них до суду.
Ця остання тема про використання штучного інтелекту лише продовжить дискусію про публікації, рекламодавців і те, як відрізнити факти від дезінформації.