Google Search Labs експериментує з новою функцією під назвою «Поспілкуйтеся з представником», призначеною для покращення взаємодії з клієнтами.
Коли користувачі шукають номери служби підтримки клієнтів, вони можуть натрапити на підказку «поговорити з представником». Google ініціює дзвінок, зачекає на утриманні та повідомить користувача, коли представник буде доступний, спрощуючи процес.
Користувачі можуть замовити дзвінок, вказавши причину дзвінка та номери телефонів.
Google надішле SMS-повідомлення та відобразить приблизний час очікування.
Користувачі можуть скасувати запит у будь-який час.
Функція сумісна з різними галузями, зокрема авіакомпаніями, телекомунікаціями, роздрібною торгівлею та страхуванням.
Ця функція узгоджується з брендом Google Assistant, нагадуючи функцію Duplex.
Раніше Google розробляв Duplex для веб-завдань, але зосередився на голосовій взаємодії.
Функція «Поговори з представником» повторює функцію «Утримуйте для мене» в додатку Google Pixel Phone.
Наразі ця функція доступна для користувачів Google Search Lab у США й працює в додатку Google для Android та iOS, а також у настільному Chrome.
Загалом функція Google «Поговорити з представником в реальному часі» спрямована на спрощення взаємодії з клієнтами, забезпечуючи зручність і ефективність для користувачів у різних галузях.
Компанії, які підтримують цю нову функцію, включають:
- Авіакомпанії: Alaska Airlines, Delta Airlines, JetBlue, Southwest Airlines, Spirit Airlines, United Airlines
- Телекомунікації: Assurance Wireless, Boost Mobile, Charter Communications, Cricket Wireless, Samsung, Sprint/T-Mobile
- Роздрібна торгівля: Best Buy, Costco, Gamestop, The Home Depot, Walmart
- Послуги: ADT, DHL, Fedex, Grubhub, Instacart, Securus Technologies, Stubhub, UPS, Waste Management, Zelle
- страхування: Есуранс, радгосп