Shopify є одним із найкращих конструкторів веб-сайтів електронної комерції, якому варто довіряти, коли занурюєтеся в онлайн-бізнес.
Він забезпечує пристойний вигляд магазину з простим у використанні інтерфейсом, надзвичайними функціями та всією підтримкою, необхідною для створення міцної основи.
Нещодавно Shopify завоювала репутацію дорогої платформи електронної комерції, яку варто вибрати.
Давайте дослідимо, чому Shopify є дорогим з точки зору його обслуговування.
Факторами, які роблять Shopify настільки дорогим, є більш-менш низка послуг, які він обіцяє надати, наприклад, естетичні теми Shopify, рідка обчислювальна мова (HTML, Java та CSS), безліч програм та належна команда підтримки тощо.
Там, де це коштує трохи дорожче, ви отримуєте найкращий сервіс.
Хоча Shopify стягує більше, ніж його конкуренти, він вартий додаткових копійок.
Ось десять головних причин, які роблять Shopify порівняно дорогою платформою у світі електронної комерції.
Shopify — це розміщена платформа електронної комерції, і це основна причина того, що Shopify дорогий.
Будучи розміщеною платформою, Shopify допомагає вам як віртуальний помічник, піклуючись про ваш магазин найкращим чином.
Як хост-провайдер послуг, Shopify постачається з повним пакетом, який включає:
Одним словом, Shopify підтримує повну інфраструктуру вашого онлайн-магазину без будь-яких проблем.
Щоб отримати всі ці послуги, вам потрібно витратити кілька доларів.
Перехід на власний веб-сайт, щоб заощадити кілька копійок, заощадить ваші гроші, але вам доведеться витратити набагато більше, щоб керувати гладкою структурою та потоком.
Крім того, самостійно керувати веб-сайтом, магазином і структурою даних може бути виснажливим і напруженим.
Shopify обіцяє всі ці послуги, залишаючи вам зосередитися лише на покупках і продажах в онлайн-магазині.
Якщо ви плануєте відкрити магазин електронної комерції, ви, ймовірно, розумієте важливість макета та теми веб-сайту для довгострокового успіху вашого бізнесу.
Shopify надає одну з першокласних і найкращих тематичних послуг, яка включає різноманітні опції, як-от:
Shopify пропонує понад 160 тем, і найкраще те, що всі теми можна налаштувати.
Вам зовсім не потрібно змінювати базовий код.
Ви можете змінити колір, дизайн, шрифт і стиль відповідно до свого фірмового стилю безпосередньо з інтерфейсу.
Крім того, кожна тема містить тисячі безкоштовних фотографій електронної комерції, які ви можете знайти в розділі «безкоштовні зображення».
Оскільки його теми та рідке кодування надають вам багато можливостей, ми очікуємо від нього трохи підвищеної ціни.
Ще одна причина, чому Shopify вважається дорогим постачальником послуг електронної комерції, це його магазин додатків.
Його магазин додатків — це скарбниця з понад 1500 чудових програм, у тому числі безкоштовних і платних.
У магазині додатків є програми майже для всього.
Наприклад, якщо ви хочете придбати додаток для пошуку продуктів, ви можете знайти багато пов’язаних варіантів у магазині додатків Shopify.
Подібним чином доступні для завантаження безліч програм, як-от засіб для видалення фонових зображень, таймери зворотного відліку, програмне забезпечення для доставки, списки побажань клієнтів тощо, які додають все більше функцій до функцій вашого веб-сайту.
Проблема пов’язана з високими цінами на ці додатки.
Наприклад, якщо ви хочете додати на свій веб-сайт функцію попереднього замовлення, це стягуватиме з вас додаткову плату в розмірі 24,95 доларів США на місяць, а якщо вам подобається функція відновлення кошика, вона коштуватиме 24 долари США на місяць.
Для початківців Shopify Apps — не найкращий вибір, оскільки вони з’їдають 90 відсотків прибутку, що робить Shopify дорогою платформою.
Для роботи успішного онлайн-магазину потрібні теми та додатки, але ви не можете налаштувати веб-сайт самостійно, якщо ви самі не програміст чи програміст.
Це призводить до додаткових витрат.
Для більшості налаштувань потрібно змінити мову коду шаблонів Shopify.
Один неправильний рядок коду призводить до синтаксичних помилок, збою всього сайту та втрати прибутку.
Ви не можете зробити це самостійно, якщо вам не пощастить бути професійним програмістом.
Зрештою, вам потрібно найняти професійного розробника Shopify, що обійдеться вам у хорошу суму!
Вартість розробки, в свою чергу, залежить від двох факторів:
Загальне правило полягає в тому, що чим більше досвіду, тим краще обслуговування та вища вартість.
Ви можете отримати веб-розробників за ціною від 20 до 30 доларів США за годину.
Краще вибрати ті, які коштують вам від 40 до 50 доларів на годину, оскільки ви можете очікувати від них гідної якості роботи за розумною ціною.
Shopify також пропонує розробникам тем за 50 доларів на годину.
Іншим фактором, який впливає на остаточну вартість розробки веб-сайту, є його складність.
Чим більший магазин із більшою кількістю сторінок і передовими функціями ви хочете відкрити, тим більше доларів вам це коштуватиме.
Веб-сайт базується на бекенді та інтерфейсі.
Хоча всі платформи електронної комерції обіцяють хороший інтерфейс, Shopify також надає своїм користувачам виняткову підтримку бекенда.
Таким чином, він трохи збільшує кінцеву вартість, роблячи його дорожчим за своїх конкурентів.
Сервер Shopify надасть вам докладні звіти про всі аспекти, які вам час від часу потрібно знати для ефективного та успішного онлайн-магазину.
Він розповідає вам про:
Коротше кажучи, домен Shopify і бекенд працюють разом як комплексний інструмент для онлайн-продавця, даючи вам глибокі знання про роботу та ефективність вашого магазину, не докладаючи особливих зусиль.
Це спрощує процес і економить ваш час від обчислень, щоб знайти всю цю інформацію всього за кілька доларів.
Іншим розумним фактором, який сприяє зростанню цін на плани Shopify, є те, що це хмарна мережа, а не локальний сервер.
Більшість платформ електронної комерції, як-от WooCommerce, використовують спільний сервер замість мережі, що призводить до простою кожного разу, коли відбувається раптовий сплеск трафіку.
У результаті ви не тільки втрачаєте продажі того чи наступного дня, але й справляєте погане враження на клієнтів.
У гіршому випадку ви також можете втратити клієнтів.
У Shopify шанси на збій або несправність вашого веб-сайту дуже рідкісні, що справляє гарне враження на клієнтів.
Крім того, у такі дні, як «Чорна неділя», «Мега-знижка» тощо, коли тривають розпродажі, ваш веб-сайт працює без перебоїв, допомагаючи вам заробляти великі суми.
Хоча це коштує трохи дорожче, воно також дає набагато більшу віддачу.
Незалежно від того, який план Shopify ви виберете, вам завжди доведеться сплачувати додаткову комісію за транзакцію за платіж, якщо ви виберете будь-яку іншу сторонню послугу, окрім оплати Shopify.
На жаль, платіжний шлюз Shopify працює лише в певних країнах.
Подібним чином комісія за обробку кредитної картки також стягується з усіх планів.
Однак чим дорожчу платформу ви виберете, тим нижчі будуть комісії за обробку.
Наприклад, комісія за транзакцію становить 2,9% + 0,30 $ за транзакцію в базовому плані та 2,4% + 0,30 $ за транзакцію в розширеному плані.
Усі ці комісії зрештою обходяться вам у великі витрати, обмежуючи отримання значного прибутку.
Створення рентабельного веб-сайту, який не призводить до переглядів у реальному часі та відвідувачів, нічого не варте.
Зрештою, вам доведеться закрити віконниці свого інтернет-магазину.
Незважаючи на те, що Shopify трохи дорогий з точки зору ціни, Shopify обіцяє потужну функцію пошукової оптимізації (SEO), яка покращує ваш веб-сайт і підвищує його рейтинг.
У результаті на ваш веб-сайт буде надходити все більше і більше трафіку.
Інструменти маркування SEO дають вам доступ до різноманітних функцій, деякі з яких:
Цей повноцінний набір інструментів для розмітки SEO Shopify зрештою вимагає кількох доларів.
Ще одним корисним і головним фактором у створенні успішного бізнесу в онлайн-світі є створення власного блогу з тим самим доменом за 14 доларів США на один рік.
Якщо більшість постачальників послуг, як-от Volusion і BigCommerce, пропонують субдомени, Shopify надає своїм клієнтам такий же домен.
Це, очевидно, призводить до додаткових витрат на платну функцію отримання того самого домену.
Той самий домен допомагає підвищити рейтинг вашого вмісту, блогу та магазину в Google і зробити їх більш авторитетними та офіційними в очах пошукової системи та Google.
Функція, за яку всі веб-сайти електронної комерції, включаючи Shopify, стягують плату в усіх своїх планах, — це безпека.
Shopify надає сертифікацію SSL для шифрування конфіденційних даних клієнтів, таких як дані кредитної картки, адреси, номери телефонів тощо, а також їх збереження та захисту.
Крім того, він також піклується про відповідність PCI, коли ви використовуєте кредитну картку.
Мабуть, створення та керування магазином на Shopify виглядає дорого порівняно з його конкурентами, але інша сторона історії зовсім інша.
Він надає багато потужних функціональних можливостей, які допоможуть вам отримати здоровий прибуток за такою багатообіцяючою ціною.
Тепер, коли ви в курсі того, що робить Shopify дорогим варіантом, давайте зануримося в три різні тарифні плани, які пропонує Shopify.
Це найкращий варіант для початківців торговців і наївних підприємців.
Він надає всі послуги, необхідні для створення повноцінного веб-сайту лише за 29 доларів США на місяць.
Однак він не пропонує подарункових карток, детальних звітів і звітів про доставку в реальному часі.
Крім того, він має найвищі комісії за транзакції кредитної картки, тобто 2,9% + 0,30 долара комісії.
Виберіть цей план, якщо у вас уже є відомий бізнес.
Він пропонує такі функції, як подарункові картки, відновлення покинутого кошика та детальні звіти лише за 79 доларів США на місяць.
Advanced Shopify ідеально підходить для великих магазинів, які прагнуть створити ім’я у світі та завоювати міжнародні ринки.
Цей план передплати коштує 299 доларів на місяць.
Він включає всі преміум-функції, детальну звітність, доставку в реальному часі тощо.
Крім того, комісія за транзакції кредитної картки додатково зменшується.
Якщо три зазначені тарифні плани не відповідають вашим потребам, не впадайте у відчай, оскільки Shopify пропонує ще три тарифні плани для вибору.
План Shopify Starter найкраще підходить вам, якщо ви прагнете продавати в Інтернеті без створення повноцінного веб-сайту.
Він надає відсутнє посилання та сторінку оформлення за ціною лише 5 доларів США на місяць.
Ви можете створити магазин на будь-якій платформі соціальних медіа, а щоб зробити платежі безпечними, купіть сторінку оформлення замовлення на Shopify.
Якщо у вас уже є веб-сайт і ви хочете інтегрувати сторінку з кращими функціями, Shopify Lite допоможе вам у цьому.
Shopify Lite коштує лише 9 доларів на місяць.
Однак він не створює повний онлайн-магазин, а інтегрується з уже існуючими магазинами, щоб надати такі функції, як спілкування з клієнтами, цілодобова підтримка, створення рахунків-фактур тощо.
Shopify Plus — це преміум-план вищого рівня, який орієнтований на великий, відомий бізнес.
Він надає найкращі функції та послуги, таким чином запобігаючи виходу з ладу чи збою вашого веб-сайту.
Це коштує 2000 доларів на місяць, а іноді навіть більше.
Після того, як ви налаштували свій онлайн-магазин на Shopify, настає етап, як розпочати роботу та зробити свій магазин успішним.
Ось кілька способів швидко розширити магазин електронної комерції за допомогою Shopify:
Перш ніж вирішити, чи є Shopify правильною платформою електронної комерції для вас, краще дізнатися про плюси та мінуси, з якими ви можете зіткнутися під час використання Shopify як постачальника послуг електронної комерції.
Є кілька бізнес-платформ електронної комерції, які пропонують більш-менш однакові послуги.
Ось кілька альтернатив, які варто вибрати, якщо ви вважаєте, що покупка та відкриття бізнесу на Shopify не входить у ваш бюджет:
Shopify, безсумнівно, є однією з найкращих платформ електронної комерції, які надають першокласні функції.
Такі функції, як шаблони, налаштування, програми та платіжні шлюзи, роблять її дорогою платформою.
Усі ці послуги зрештою призводять до кращого потенціалу продажу, рівня задоволеності та, отже, більшої платформи.
Як стверджує приказка, людина отримує те, за що платить, то чому б не витратити кілька додаткових доларів і отримати набагато більше натомість?
Хоча деякі користувачі віддають перевагу Microsoft Edge за його безпеку, простий інтерфейс і малий обсяг…
(Фото Скотта Олсона/Getty Images) Apple нещодавно оголосила, що з 2024 року почне підтримувати обмін повідомленнями…
У той час як більшість вентиляторів комп’ютерів стають гучними, як грім на максимальних швидкостях, вентилятори…
Nvidia є дуже популярним технологічним брендом, а її відеокарти мають широке коло клієнтів. Кожен, у…
(Фото Джастіна Саллівана/Getty Images) Коли минулого року Ілон Маск придбав Twitter за 44 мільярди доларів,…
Маск заявив, що його довгоочікуваний генеративний інструмент ШІ готовий до тестування та буде випущений для…