Раптова гучна реклама Spotify може перешкодити вашій діяльності.
Знання того, як усунути причини гучної реклами, може зробити ваше прослуховування приємнішим.
Виконайте ці кроки, щоб дізнатися, чому реклама Spotify гучна та як її можна втихнути.
Чому реклама Spotify така гучна? (Причини, Виправлення)
1. Параметри нормалізації гучності
Spotify використовує налаштування під назвою нормалізація гучності, щоб намагатися підтримувати відтворення музики з однаковим рівнем звуку незалежно від пристрою, пісні чи реклами.
Це в основному виправляє пісню та запобігає її відтворенню надто голосно.
Це пов’язано з тим, що певні частини пісень деяких виконавців звучать голосніше, ніж інші частини.
Не всі хочуть раптово злякатися через гучну музику, тому Spotify намагається це нормалізувати.
Це також працює для оголошень.
Це підтримує рівень шуму реклами на тому ж рівні, що й музика.
Якщо ви виявили, що ваша реклама звучить голосніше, ніж музика, можливо, налаштування нормалізації більше не активні.
Якщо він неактивний, ця перевірка більше не діє.
Реклама звучатиме голосніше музики.
Навіть деякі пісні відтворюватимуться голосніше, ніж інші.
Хороша новина полягає в тому, що це надзвичайно легко виправити.
Виправлення: перевірте налаштування аудіо
Щоб переконатися, що налаштування нормалізації аудіо все ще активні, потрібно перейти до налаштувань свого облікового запису Spotify.
У розділі «Якість звуку» ви повинні побачити параметр нормалізації.
Все, що вам потрібно зробити, це переконатися, що кнопка поруч з ним активна.
Якщо це не так, просто натисніть його, щоб увімкнути нормалізацію звуку.
Ви повинні помітити, що ваша реклама відповідає гучності вашої музики.
Якщо це не так, ви також можете перевірити налаштування пристрою, який ви слухаєте.
Завжди існує ймовірність, що пристрій заважає нормалізації налаштувань у Spotify.
У розділі аудіо налаштувань вашого пристрою ви також маєте побачити щось для нормалізації звуку.
Також переконайтеся, що це перевірено.
Після ввімкнення всіх параметрів нормалізації реклама має відтворюватися на тому самому рівні гучності, що й музика.
2. Записи рекламодавця
Іноді реклама буває гучною, тому що рекламодавці спеціально записали її таку.
Основна мета реклами – привернути вашу увагу.
Рекламодавці знають, що вас щодня бомбардують тоннами реклами.
Фактично, середня людина щодня бачить від 4000 до 10 000 оголошень.
Через таку кількість реклами люди, як правило, втрачають чутливість до неї.
Вони можуть автоматично відключати їх.
Це не те, чого хоче рекламодавець.
Вони хочуть, щоб ви звернули увагу, оскільки це збільшує ймовірність того, що ви перевірите їхній продукт.
Щоб привернути вашу увагу, деякі рекламодавці записують свою рекламу з більшою гучністю.
Spotify не може контролювати, наскільки гучна його реклама в цих випадках, оскільки це від імені рекламодавця.
Крім того, завжди є шанс, що деякі рекламодавці платять більше грошей, щоб зробити свою рекламу голоснішою.
Виправити цю проблему не завжди можливо, оскільки вона виникає через сам запис.
Однак є кілька методів, якими ви можете скористатися.
Виправлення: вручну вимкніть рекламу або перейдіть без реклами
Якщо ви не проти попрацювати зі Spotify, ви завжди можете вручну зменшити гучність щоразу, коли починає відтворюватися реклама.
Хороша річ Spotify полягає в тому, що відносно легко визначити, коли реклама почне відтворюватися.
У більшості випадків це відбувається після того, як ви прослухаєте три-чотири пісні.
Щойно реклама почне відтворюватися, просто вимкніть Spotify.
Якщо це занадто багато роботи, наступним найкращим варіантом буде просто придбати Spotify Premium і повністю видалити рекламу.
Коли рекламодавець записує свою рекламу на великій гучності, ви дійсно мало що можете зробити.
Навіть нормалізація звуку не може це виправити.
Таким чином, якщо це стане занадто клопотом, ви можете повністю видалити рекламу, підписавшись на Spotify Premium.
Spotify Premium коштує 9,99 доларів на місяць.
Ви також часто можете знайти угоду, яка дає вам змогу користуватися Spotify Premium безкоштовно протягом трьох місяців.
Платна підписка має кілька переваг, але її головна особливість — без реклами.
Ви можете транслювати музику без перерв.
Вам більше не потрібно турбуватися про гучну рекламу, якщо у вас взагалі немає реклами для прослуховування.
3. Несправне стиснення звуку
Також існує ймовірність того, що реклама буде гучною через якусь помилку, яка сталася під час її запису та завантаження.
Якщо це фрагмент аудіо, який містить досить багато вокальних сплесків або багато даних, можливо, щось пішло не так під час процесу стиснення.
Через те, що програмне забезпечення не змогло стиснути дані належним чином, у деяких частинах аудіо може раптово збільшитися.
Якщо здається, що збільшення гучності було ненавмисним, можливо, виникла проблема із записом.
Оскільки ви мало що можете зробити, щоб вирішити цю проблему самостійно, ви можете зробити лише один крок.
Виправлення: повідомте службу підтримки клієнтів Spotify
Вам потрібно повідомити Spotify про несправний запис.
Оскільки Spotify пишається тим, що забезпечує високу якість потокового аудіо, вони серйозно підійдуть до цієї проблеми.
Вони переглянуть запис і визначать, чи сталася помилка стиснення, інша помилка чи сплеск гучності був навмисним.
Якщо сталася помилка, Spotify може видалити рекламу та повідомити про це рекламодавця.
Рекламодавець може або спробувати повторно завантажити запис, або зробити новий.
У будь-якому випадку реклама більше не повинна відтворюватися на Spotify, тому ви не повинні відчувати різких різких різких перепадів гучності.
Зв’язатися зі службою підтримки клієнтів Spotify так само просто, як надіслати їм електронний лист.
Оскільки вони обробляють безліч оголошень, варто записати або запам’ятати, з якою саме рекламою виникла проблема.
Ви захочете знати ім’я рекламодавця, продукт, який він рекламував, і зміст оголошення.
Це може допомогти Spotify швидко визначити рекламу та вжити заходів.
4. Несправність обладнання
Коли проблема не в програмному забезпеченні, завжди є шанс, що проблема походить від вашого апаратного забезпечення.
Будь-яка кількість проблем може виникнути через ваше обладнання.
Наприклад, якщо ви слухаєте на своєму телефоні чи Air Pods, то це може бути щось таке несправне, як низький заряд акумулятора.
Низький заряд батареї може впливати на вихід звуку.
Він відтворює деякі речі голосно, а інші відтворює тихо, намагаючись зберегти батарею.
Також існує ймовірність того, що динамік не працює належним чином.
Якщо ви зазвичай голосно слухаєте музику, можливо, у вас перегорів динамік.
Він може поводитися дивно під час відтворення реклами.
Нарешті, з вашим апаратним забезпеченням може бути ще щось не так, що помітно лише під час відтворення реклами.
Проблеми з обладнанням може бути важко визначити, але варто перевірити кілька речей, щоб визначити проблему.
Виправлення: спробуйте інше апаратне забезпечення аудіовиведення
Одна з перших речей, які ви можете зробити, це усунути несправність апаратного забезпечення, щоб перевірити, чи проблема в ньому.
Найкращий спосіб зробити це — відтворити Spotify на іншому пристрої.
Замість того, щоб грати в гру, наприклад, через Air Pods, спробуйте грати через комп’ютер.
Якщо реклама все ще гучна, ви знаєте, що вона надходить не з Air Pods.
Якщо реклама не гучна, ви знаєте, що проблема походить від апаратного забезпечення.
З цього моменту ви можете спробувати перевірити різні звуки.
Зіграйте кілька вищих нот і кілька нижчих басових нот.
Це може допомогти вам визначити, чи проблема спричинена певним кроком.
Це також може допомогти вам визначити проблеми з динаміками.
Ви можете помітити, що ваші динаміки деренчать, наприклад, коли грає певний тон.
Самі по собі проблеми з динаміками може бути важко виправити.
Якщо ви не знаєте, як безпечно підключити динамік, ви можете розглянути можливість віднести свій пристрій до ремонтної майстерні.
У випадку високої вартості, як-от Air Pods, варто зв’язатися з виробником.
Нарешті, ви завжди можете вимкнути це обладнання іншим апаратним забезпеченням.
Це може бути ознакою того, що апаратне забезпечення вичерпано.
Після використання нового апаратного забезпечення ви можете виявити, що реклама відтворюється з тією ж гучністю, що й музика.
Чому реклама голосніша за музику?
Під час прослуховування Spotify ви часто помічаєте, що з вашим програмним або апаратним забезпеченням все в порядку, але ви все одно чуєте гучну рекламу.
Це тому, що деякі оголошення голосніші за музику.
Рекламодавці роблять свою рекламу гучною, щоб зацікавити вас.
Деякі вмикатимуть музику, яка захоплює слух, щоб привернути вашу увагу.
Щоб переконатися, що ви там, де вони хочуть, вони заграють пісню або голосно подзвонять.
Інші подбають про те, щоб закадровий голос був гучним.
Деякі рекламодавці можуть зробити це, щоб переконатися, що голос чітко чутний у джинглі.
Інші, знову ж таки, просто намагаються привернути вашу увагу.
Вони хочуть, щоб вам було важко ігнорувати рекламу, оскільки вони намагаються продати вам продукт.
Це також допомагає рекламі виділятися серед музики, яку ви щойно слухали.
Якщо ви трапилися на автопілоті під час прослуховування музики, то гучна реклама допоможе привернути вашу увагу та утримати її.
Це підвищує шанси рекламодавця на продаж.