Логотип BMW зображений на автомобілі в Манхеттені 1 серпня 2019 року в Нью-Йорку. Звинувачуючи уповільнення продажів у США, Китаї та Європі, BMW оголосила, що її прибуток до оподаткування впав до 2,1 мільярда євро (2,3 мільярда доларів) з 2,9 мільярда (3,2 мільярда доларів) за той самий період 2018 року. Знакова німецька автомобільна компанія також стверджує, що Збільшення витрат на нові технології, такі як електромобілі та комп’ютерні автомобілі, зашкодило прибуткам у короткостроковій перспективі.

(Фото Спенсера Платта/Getty Images)

Елітний німецький автовиробник BMW переглянув свій список платних пропозицій, вилучивши з нього той, який створив багато тепла, коли він був запущений минулого року.

У 2022 році BMW лідирувала з підходом відеоігор до функцій, які використовують мікротранзакції, щоб дозволити покупцям більш повно налаштовувати свої автомобілі.

Найбільш приголомшливою пропозицією була додаткова щомісячна плата за підігрів сидінь.

За 18 доларів на місяць покупці могли ввімкнути функцію, яку пропонує більшість автомобілів високого класу як частину базового пакету.

Мікрофункції є звичайним прийомом у світі високих технологій і медіа, де продажі збільшених продажів є загальноприйнятою практикою.

Зазвичай можна побачити преміум-підписки, які усувають рекламу чи інші збої на медіа-сайтах.

Uber є ще одним прикладом, коли компанія розгорнула продаж послуг преміум-класу за додаткову плату.

Але коли BMW і VW оголосили про подібний підхід, багато споживачів і ветерани галузі були налаштовані скептично.

Нове оголошення BMW відмовляється від стратегії стягнення плати за використання вже встановлених фізичних функцій, таких як підігрів сидінь і підігрів рульових коліс, натомість зосереджуючись на програмному забезпеченні та послугах.

Користувачі зможуть пропустити придбання таких функцій, як водій і допомога при паркуванні, коли вони придбають автомобіль, але все одно матимуть можливість оновити автомобіль пізніше, вибравши з бібліотеки мікрофункцій, які можна завантажити та додати за бажанням.

Пітер Нота, член правління BMW з продажу та маркетингу, відмахнувся від цієї зміни. «Ми думали, що надамо клієнтам додаткову послугу, запропонувавши можливість увімкнути підігрів сидінь пізніше, але схвалення користувачів не таке високе. Люди відчувають, що заплатили подвійно – це насправді неправда, але я завжди кажу, що сприйняття – це реальність».