Логотип Apple біля Apple Store Milan 22 вересня 2023 року в Мілані, Італія. Після анонсу Apple серії iPhone 15 12 вересня, включаючи iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro та iPhone 15 Pro Max, довгоочікувана лінійка тепер доступна для самовивезення з магазину, починаючи з сьогоднішнього дня.

(Фото Ming Yeung/Getty Images)

Після кількох місяців повідомлень про те, що автомобілі BMW і Toyota із вбудованими зарядними пристроями викликають проблеми з новим iPhone 15, Apple, очевидно, відтворила проблему та шукає її вирішення.

Проблема зосереджена навколо останніх моделей BMW і Toyota Supra, які оснащені вбудованими розетками для зарядки, сумісними з iPhone.

Здається, проблема вимикає мікросхему Near Field Communication (NFC), яка використовується для зв’язку з автомобілями та платіжними кіосками.

Користувачі, які повідомляють про проблему, кажуть, що коли телефон підключається до мережі, він переходить у режим перезавантаження з білим екраном, а коли телефон завершує перезавантаження, NFC більше не працює.

Користувачам пропонується налаштувати Apple Pay, навіть якщо вони робили це раніше, і налаштування не вдається.

Поки Apple працює над виправленням, яке очікується до кінця року, власників iPhone просять уникати підключення до автомобілів із вбудованими зарядними пристроями.

З моменту випуску у вересні iPhone зазнав кількох проблем.

Найбільшою була проблема, через яку телефон перегрівався, що було пов’язано з програмною помилкою, яку згодом було виправлено.

Інші проблеми, про які повідомлялося, включають проблеми із зависанням під час налаштування та проблеми із загалом повільною iOS.

Версія iPhone 15 Max поставляється з широко рекламованою титановою рамою, яку також критикували за загальну міцність.

Дві головні проблеми полягають у тому, що титанова рама покрита покриттям Gorilla Glass, яке чутливе до тріщин при падінні.

На титановому покритті також видно набагато більше відбитків пальців.