Настінний знак для американської компанії програмного забезпечення Adobe на офісній будівлі в Стокгольмі, Швеція.

Однією з найкрутіших частин щорічної конференції Adobe Max Creativity Conference є їхня презентація Sneaks, де інженери можуть представити свої не зовсім готові до прайм-тайму проекти.

Це частково науковий ярмарок, частково показник популярності, який дозволяє Adobe бачити, на що реагує аудиторія.

Одна з найбільших реакцій на десяток або близько того презентацій була на інженера-конструктора Крістін Дірк та її проект під назвою Primrose.

Замість того, щоб демонструвати свою нову техніку на сцені, Дірк одягла її.

Її дизайн сукні спочатку виглядав як звичайна сукня з блискітками, яку можна було одягнути на особливу подію, але одним натисканням кнопки блискітки на передній частині сукні змінилися зі сріблястого на темний металік.

Далі Дірк знову змінив дизайн на серію ліній, а потім перевірив візерунки, які миттєво змінили вигляд сукні.

Більш вражаючим був інший варіант, який дозволив їй оживити візерунок, який повторювався знову і знову.

Остання інновація використовує анімовані зміни, які автоматично сприймають рухи користувача та реагують на них (замість кнопкових змін, які вона продемонструвала раніше).

Сукня дозволяє користувачам створювати власні викрійки за допомогою продуктів Adobe і завантажувати їх.

На початку цього року BMW представила автомобіль, колір якого можна змінювати на ходу.

Lumiliu також представив люмінесцентний гаманець, що змінює колір.

Але технологія, що лежить в основі сукні Дірка, дещо інша, оскільки вона дозволяє очевидні зміни кольору та анімовані візерунки на гнучкій тканині за допомогою невипромінювальних дисплеїв, які не випромінюють світло, а просто маніпулюють тим, що бачить глядач.

Малоймовірно, що сукня, розроблена Дірком, найближчим часом з’явиться у продажу, але технологія, що лежить в її основі, відкриває багато нових цікавих можливостей для дизайнерів у найближчі роки.