
У 2017 році у світі було 700 виробників смартфонів.
До 2023 року ця кількість скоротилася до 250 виробників, згідно з дослідженням Counterpoint.
Більшість продуктів, які більше не доступні, були регіональними телефонами від місцевих компаній, які визнали складним ринок проти великих світових провайдерів.
Пандемія виявилася особливо важкою для цих компаній, для яких важче подолати виробничі проблеми та дефіцит OEM-запчастин, ніж для їхніх великих конкурентів.
Глобальні компанії мають велику перевагу на фронті досліджень і розробок, оскільки невеликі компанії стикаються з проблемою випуску нових телефонів із такими функціями, як 5G, які вважаються основними на сучасному ринку.
Скорочення було особливо значним в Азії, на Близькому Сході та в Латинській Америці, де ринок історично був фрагментованим.
У Китаї спостерігається величезне зростання недорогих смартфонів у білих рукавичках, і ці компанії кидають виклик більш відомим виробникам вийти на світовий ринок.
Але оскільки ринок смартфонів продовжує розвиватися, кількість виробників, ймовірно, продовжить консолідуватися навколо більших глобальних гравців.
За оцінками, понад половину всіх смартфонів продають Apple або Samsung.
Насправді 80% усіх смартфонів продають шість найкращих компаній на ринку.
З таким рівнем домінування цих компаній вони можуть продовжувати тиснути на менших постачальників кращими дослідженнями та розробками, водночас кидаючи виклик цінам, ускладнюючи місцевим компаніям диференціацію.
Ми й надалі спостерігатимемо злиття та придбання, або компанії просто оголошують про банкрутство та припиняють своє існування.