
Spotify пропонує авторам пісень новий спосіб привернути увагу до своєї роботи.
Нова функція дозволяє авторам пісень створювати та ділитися рекламними листівками, якими можна легко ділитися в облікових записах соціальних мереж.
Шанувальники можуть створювати ці рекламні картки та ділитися ними, щоб допомогти авторам пісень, якими вони захоплюються.
У 2018 році Spotify почав надавати титри для написання пісень у списку деталей про пісні на своїй платформі.
Це призвело до нової ери, коли музичні продюсери нишпорили по платформі, щоб знайти нових авторів пісень.
У 2020 році компанія запустила промо-картки для артистів і виконавців для реклами власної творчості.
Ці нові зміни поширюють ту саму функціональність на тих раніше невидимих авторів пісень, чиї твори часто виконують інші.
З 2020 року автори пісень також можуть створювати сторінки виконавців на Spotify, які надають список усіх пісень, авторами яких вони є, що полегшує фанатам і потенційним діловим партнерам пошук і вивчення їхньої роботи.
У 2021 році анонімна група авторів пісень опублікувала відкритий лист, у якому закликала відомих артистів припинити вимагати авторські права для пісень, які вони не написали.
У листі вказується, що загальновідомим секретом є те, що багато відомих артистів прагнуть отримати частку доходу від написання пісень, обмінюючи свої відомі імена на використання пісні невідомого автора.
Багато відомих артистів підписали угоду через кілька днів після оприлюднення листа, включаючи Джастіна Бібера, Дуа Ліпу, Пінк, Селену Гомес та багатьох інших, пообіцявши виконати прохання.
Нове доповнення Spotify до цієї дискусії забезпечує більше відкритості та прозорості для слухачів, щоб насолоджуватися та відзначати авторів улюблених пісень.