Служба Інтернету та стільникового зв’язку SpaceX, Starlink, повідомила про нещодавній збій мережі, який вплинув на користувачів у всьому світі на кілька годин.
Глобальна послуга надає альтернативу відомим системам стільникового зв’язку, які покладаються на наземні вежі для з’єднання.
Starlink використовує 4500 малих низькоорбітальних супутників, які охоплюють багато частин світу, які недостатньо охоплені послугами стільникового зв’язку.
Проблему мережі повністю вирішено
— Starlink (@Starlink) 13 вересня 2023 р
Спостерігачі за небом знайомі з тим, що бачать «поїзди» Starlink, які виглядають як довга лінія вогнів, що рухаються в небі довгою чергою.
SpaceX, компанія Ілона Маска, яка пропонує послугу Starlink, почала запускати ці супутники в 2019 році після багатьох років розробки.
Послуга швидко стала популярною в куточках світу, де через вежі стільникового зв’язку та відстань для звичайних операторів стільникового зв’язку було неможливо працювати.
Зараз компанія надає послуги в більш ніж 60 країнах.
Нещодавній збій також прояснив розмову про те, як використовується послуга.
У зруйнованій війною Україні ця служба була порятунком, пропонуючи послідовний зв’язок протягом дворічної війни.
Нещодавно Маск зробив новини, відмовившись підтримати використання цього сервісу українськими військовими для нападу на Росію у східній частині країни.
Збій стався посеред української ночі під час нового наступу та спричинив проблеми з координацією пересування військ.
Це сталося після публікації уривку з майбутньої біографії Маска Уолтера Айзексона, в якій розповідається про схожу історію, коли Маск припинив атаку українських безпілотників на російські кораблі, перервавши службу.
Сенатор Елізабет Воррен закликала державне розслідування інциденту, про який йдеться в біографії.
Це продовжує піднімати питання щодо особистої політики генеральних директорів та послуг, які вони надають.