Панелі сонячної енергії зображені в сонячному парку, побудованому на торфовищах, які зазнають повторного зволоження, 8 червня 2023 року поблизу Лотторфа, Німеччина. Повторне зволоження торфовищ — це процес, у якому торфовища, які були осушені, щоб звільнити місце для сільського господарства, відновлюються як водно-болотні угіддя, перетворюючи їх із викидів парникових газів на поглиначі вуглецю. Німеччина прагне швидко розширити потужності сонячної енергетики. Оскільки доступний простір землі обмежений, реалізуються проекти з будівництва нових сонячних парків на болотах, а також на відповідних сільськогосподарських землях.

(Фото Morris MacMatzen/Getty Images)

Однією з останніх гарячих тенденцій серед іграшок для надбагатих є яхти, що працюють виключно на сонячній енергії.

Насправді існує понад 5000 таких яхт, які блукають океанами та дають своїм власникам спосіб заспокоїти свою совість.

Багато найбільших будівельників розкішних яхт підключаються до тенденції будівництва човнів із сонячною енергією та навіть човнів, які повністю працюють на сонячній енергії.

Удосконалення технології сонячних панелей надає розробникам суден ряд варіантів розміщення сонячних панелей, навіть створюючи гнучкі панелі, якими можна обернути верхню частину корпусу судна.

Перехід від дизельних двигунів до електричних човнів відбувався протягом багатьох років, але недоліком цих електричних човнів була вага акумуляторів, які вони мали носити з собою для тривалих подорожей.

Додавання сонячної зарядки до цих батарей дозволяє розробникам зменшити батареї, а отже, човни набагато легше.

Хоча вартість придбання цих яхт наразі вища, ніж традиційних дизельних яхт, окупність відбувається дуже швидко, оскільки витрати на технічне обслуговування значно нижчі, а вартість палива відсутня.

Але для тих, хто може дозволити собі ці кораблі, додаткові витрати навряд чи будуть вирішальним фактором, оскільки найменша конструкція може підштовхнути 2 мільйони доларів, а найбільша — понад 20 мільйонів доларів.

Silent Yachts пропонує кілька прикладів яхт-катамаранів на сонячних батареях, які можуть похвалитися необмеженим запасом ходу та нульовими витратами на паливо.

«У них немає рухомих частин», — сказав генеральний директор Silent Yachts Стефан Кресс. «Електродвигуни не потребують обслуговування. Єдине, що вам потрібно буде підтримувати на човні, це теплообмінники та резервний генератор, кількість яких дуже обмежена».