Детальний вигляд шолома «Сіетл Сігокс» перед передсезонною грою проти «Грін Бей Пекерс» на стадіоні «Ламбо Філд» 26 серпня 2023 року в Грін-Бей, штат Вісконсін.

(Фото Stacy Revere/Getty Images)

Професійному магазину Seattle Seahawks чогось не вистачало, коли відвідувачі нещодавно зайшли в магазин на Lumen Field.

Те, чого не вистачало, були касири.

Seahawks співпрацювали з міжміським технологічним гігантом Amazon, щоб випробувати нову технологію Just Walk Out.

Кілька років тому Amazon підняв хвилю, коли запустив серію звичайних магазинів, які дозволяли покупцям сканувати себе в магазині за допомогою облікового запису Amazon і переглядати полиці, вибирати те, що їм потрібно, і просто виходити з дверей.

У магазинах є сітка камер, які відстежують покупців, коли вони переглядають, відстежуючи те, що вони залишили, і не звертаючи уваги на те, що вони повернули.

У Seahawks Pro Store використовується схожа технологія, але замість реєстрації при вході магазин відстежує ваш прогрес за допомогою камери та RFID-міток на сорочках і футболках.

Коли настає час виписуватися, ви просто вводите свою кредитну картку та виходите, не скануючи жодних речей.

«Відгуки шанувальників про наші простори, що працюють на Just Walk Out і Amazon One, були виключно позитивними, тому ми раді розвивати цей успіх», — сказав Зак Хенслі, віце-президент з операцій Seahawks і генеральний менеджер Lumen Field.

Цей підхід стає звичним для спортивних концесій, де пошук і утримання персоналу є постійною проблемою для персоналу заходів.

У 2022 році 44 стадіони пропонували вільні каси.

До 2023 року це число зросло до 141 у НФЛ, НБА/НХЛ, MLB і MLS із збільшенням продажів на 112% порівняно з традиційними касами, керованими людиною.

У той час як Seahawks Pro Shop представляє собою крок вперед від поступок до більших квитків, таких як майки, це лише питання часу, коли всі стадіони підуть цей приклад.