Професійному магазину Seattle Seahawks чогось не вистачало, коли відвідувачі нещодавно зайшли в магазин на Lumen Field.
Те, чого не вистачало, були касири.
Seahawks співпрацювали з міжміським технологічним гігантом Amazon, щоб випробувати нову технологію Just Walk Out.
Кілька років тому Amazon підняв хвилю, коли запустив серію звичайних магазинів, які дозволяли покупцям сканувати себе в магазині за допомогою облікового запису Amazon і переглядати полиці, вибирати те, що їм потрібно, і просто виходити з дверей.
У магазинах є сітка камер, які відстежують покупців, коли вони переглядають, відстежуючи те, що вони залишили, і не звертаючи уваги на те, що вони повернули.
У Seahawks Pro Store використовується схожа технологія, але замість реєстрації при вході магазин відстежує ваш прогрес за допомогою камери та RFID-міток на сорочках і футболках.
Коли настає час виписуватися, ви просто вводите свою кредитну картку та виходите, не скануючи жодних речей.
«Відгуки шанувальників про наші простори, що працюють на Just Walk Out і Amazon One, були виключно позитивними, тому ми раді розвивати цей успіх», — сказав Зак Хенслі, віце-президент з операцій Seahawks і генеральний менеджер Lumen Field.
Цей підхід стає звичним для спортивних концесій, де пошук і утримання персоналу є постійною проблемою для персоналу заходів.
У 2022 році 44 стадіони пропонували вільні каси.
До 2023 року це число зросло до 141 у НФЛ, НБА/НХЛ, MLB і MLS із збільшенням продажів на 112% порівняно з традиційними касами, керованими людиною.
У той час як Seahawks Pro Shop представляє собою крок вперед від поступок до більших квитків, таких як майки, це лише питання часу, коли всі стадіони підуть цей приклад.