Нещодавно компанія Google розширила тестування генеративних результатів на основі штучного інтелекту за допомогою Пошуку Google у тому, що вона називає «генеративним пошуком».
З травня компанія тестує додаткові функції на кількох вибраних ринках, включаючи США, Індію та Японію.
Тепер ця функція доступна ще в 120 країнах і підтримує чотири нові мови.
Ця функція генерує підсумковий звіт, який розміщується вгорі результатів пошуку та базується на даних, отриманих від алгоритму пошуку.
Користувачі можуть ставити конкретні запитання та отримувати стислі огляди з посиланнями на веб-сайти, на яких базуються результати.
З моменту початкового розгортання прототипу в травні команда внесла вдосконалення, зокрема блокування результатів пошуку контенту, які знаходяться за платними екранами, і створення інтерактивних наступних запитань більш зручними для користувачів.
Google реагує на використання Microsoft генеративного штучного інтелекту в пошуковій системі Bing, яка історично не змогла завоювати значну частку ринку.
Коли Microsoft почала вбудовувати Bing Chat у свій браузер Edge, Google був змушений реагувати.
У той час як Microsoft пішла глибоко з OpenAI та її провідною в галузі великою мовною моделлю ChatGPT, Google розширила партнерські відносини з багатьма компаніями штучного інтелекту, такими як Anthropic, Cohere та AI21, щоб створити власний великий набір мов.
Результати – це більш інтерактивний пошуковий сеанс, який представляє величезну зміну в моделі взаємодії для пошуку, з якою працюють користувачі.
Окрім англійської, японської та хінді, користувачі можуть генерувати результати іспанською, португальською, корейською та індонезійською мовами.
Список із 120 країн, які беруть участь у розширенні, можна знайти тут.