Логотип PlayStation у магазині Sony 26 жовтня 2006 року в Нью-Йорку. Квартальний прибуток Sony впав на 94 відсотки після глобального відкликання батарей.

(Фото Маріо Тама/Getty Images)

Це були важкі роки для PlayStation 5 від Sony.

Sony запустила нову ігрову платформу наприкінці 2020 року, коли у світі минуло вісім місяців після глобальної зупинки через COVID-19.

Це вплинуло на багато різних галузей промисловості з дефіцитом поставок через закриття виробничих потужностей.

Одним із сегментів ринку, на вирішення якого знадобилося кілька років, було виробництво ігрових чіпів, яке спричинило масовий дефіцит нової PlayStation.

У результаті продажі PS5 були значно нижчими, ніж її попередника PS4.

Це змусило Sony зробити кілька важких рішень, зокрема випуск ігор протягом цього часу для PS4 та PS5 замість того, щоб підштовхувати користувачів до нової ігрової консолі з гарячими новими іграми.

Це також вплинуло на готовність компанії наполягати на передріздвяних акціях через побоювання широкого дефіциту.

Були численні повідомлення про величезні черги в магазинах електроніки, де користувачі платили сотні більше, щоб купити PS5 у скальперів, лише щоб отримати в свої руки цей предмет, який важко дістати.

Sony вважає, що ці недоліки позаду, і готується до великого різдвяного сезону.

Насправді компанія може мати надлишок на руках, що може призвести до більших, ніж зазвичай, знижок у святковий сезон.

Sony, намагаючись не відставати від Xbox від Microsoft, переробила свій сервіс потокової передачі ігор PlayStation Plus, щоб включити ігри для PS5, дозволяючи користувачам транслювати ігри, які вони вже мають.

Microsoft агресивно знижує ціни на Xbox і включає три місяці безкоштовного доступу до Game Pass, платформи потокової передачі ігор компанії.

Це вказує на цінову війну між компаніями, що є гарною новиною для споживачів, які шукають пропозиції на відпочинок.