Nvidia тренує ChatGPT 4.0, щоб грати в Minecraft краще, ніж люди

Через весь шум і ажіотаж може бути важко повністю зрозуміти потенціал генеративних інструментів ШІ, таких як ChatGPT.

Підживлювані нескінченними спекуляціями ЗМІ, які розпалюють страх перед втратою роботи та світом, де панують боти, які можуть мислити незалежно, ми всі готові до бачення того майбутнього, яке нам продав Голлівуд роками.

Однак може бути важко пов’язати такий рівень занепокоєння з чимось на зразок ChatGPT.

Ви вводите щось, і воно реагує, іноді дивним чином, що трохи незручно, але ніколи не викликає страху.

Але недавній проект команди виробника чіпів штучного інтелекту Nvidia може допомогти нам побачити потенціал і ризики, створені так званими «розумними ботами».

На перший погляд проект виглядає досить невинним.

Під назвою Project Voyager команда Nvidia взяла основи ChatGPT 4.0 і застосувала можливості взаємодії та навчання до агента, який був навчений грати в гру Minecraft.

Minecraft примітна тим, що це гра відкритого формату, яка вимагає дослідження, збору ресурсів і навчання методом проб і помилок.

Таким чином, це ідеальний тренувальний майданчик для розумного бота.

Команда спочатку навчила бота або агента, використовуючи тисячі доступних відео фанів на YouTube.

Після випуску в гру вона перевершила всі подібні тести, навчаючись і вдосконалюючись із кожним рішенням і легко випереджаючи гравців-людей.

У фінальному звіті команда дійшла наступного висновку: «Вояджер служить відправною точкою для розробки потужних агентів широкого профілю без налаштування параметрів моделі».

Іншими словами, це великий крок у світ, де штучний інтелект думає та реагує на вхідні дані реального світу, навчається та розвивається відповідно.