Логотип підсвічується біля стенду Verizon у день 2 GSMA Mobile World Congress 2019 26 лютого 2019 року в Барселоні, Іспанія. Щорічний Всесвітній мобільний конгрес приймає деякі з найбільших світових компаній зв’язку, багато з яких представляють свої новітні телефони та гаджети, які можна носити, як-от складні екрани та впровадження бездротових мереж 5G.

(Фото Девіда Рамоса/Getty Images)

Verizon нещодавно представила новий пакет, що поєднує Netflix із прямими трансляціями ігор NFL.

Пакет включає підписку Netflix Premium із пакетом NFL + Premium, який надає користувачам доступ до регіональних ігор і ігор Primetime.

Пакет коштуватиме користувачам 25 доларів на місяць за комбіновані послуги.

Лише Netflix коштує 19,99 доларів на місяць, а NFL + Premium – 16,99 доларів на місяць.

Набір не включає недільний квиток НФЛ, який транслює всі ігри незалежно від ринку за крутих 449 доларів США на сезон.

За останні кілька років спостерігався сплеск стрімінгових сервісів, які почали використовувати прямі спортивні трансляції, намагаючись змусити користувачів перерізати кабель.

Amazon Prime забезпечив права на деякі ігри NFL Thursday Night, тоді як ESPN+ від Disney продовжує розширювати свій портфель спортивних подій у прямому ефірі.

Ці кроки означають зростаючий попит глядачів на більш гнучкі варіанти перегляду спортивних змагань за запитом.

Verizon має подвійний інтерес, тому що його мережа 5G є альтернативою кабельним компаніям, а пакети, які вона пропонує, є новими стимулами, які можуть допомогти більшій кількості людей перейти.

Кабельні компанії, які колись були беззаперечними королями прямих спортивних трансляцій, опинилися в ненадійному становищі.

З переходом ексклюзивного спортивного контенту на потокові платформи багато споживачів сумніваються в цінності дорогих кабельних пакетів.

Традиційна привабливість спортивних трансляцій у прямому ефірі як основної причини для підписки на кабельне телебачення слабшає.

Оскільки все більше потокових платформ включають прямі трансляції спортивних трансляцій у свої пропозиції, кабельні мережі стикаються зі зменшенням кількості абонентів.

Підписка на кабельне телебачення досягла піку в 2010 році з понад 100 мільйонами домівок і з того часу щороку падає на трохи більше 70 мільйонів.