
Це кінець епохи, яку багато хто вважав закінченою багато років тому.
Netflix відправить свій останній маленький червоний конверт пізніше цього місяця, оскільки компанія закриває свій підрозділ DVD.
Напис, очевидно, був на стіні вже багато років, оскільки багато років тому компанія проклала шлях в еру потокового передавання.
Але, мабуть, все ще є ті, кому подобаються їхні DVD- та BluRay-програвачі, а також їм подобається хвилюватися очікування наступного конверта поштою.
Компанію заснували Рід Гастінгс і Марк Рендольф у 1997 році в Скоттс-Веллі, Каліфорнія.
До 1999 року Netflix встановив фіксовану плату за конверти, що надсилаються поштою, що вважалося серйозним порушенням стандартної практики оренди за титулом.
Компанія подолала багато злетів і падінь, відхиливши ранню пропозицію Amazon викупити компанію, а пізніше спробувавши продати компанію Blockbuster за 50 мільйонів доларів, лише для того, щоб над нею сміятися з будівлі.
Але невдовзі модель загорілася, і доходи зросли, а разом з цим і операції, необхідні для її підтримки.
На піку свого розвитку компанія була п’ятим за величиною вантажовідправником USPS і підтримувала 58 судноплавних об’єктів і 128 менших човникових об’єктів у США.
До 2007 року компанія відправила свій мільярдний маленький червоний конверт, і з цим доданим зусиллям вона почала досліджувати варіанти потокового вмісту через Інтернет.
Всього через два роки стрімінговий сервіс Netflix перевершив поштовий бізнес DVD.
Blockbuster подала заяву про банкрутство через три роки, коли вага її боргів і фізичної інфраструктури перевантажили компанію.
Цього місяця останні п’ять центрів розсилки DVD назавжди вимкнуть світло.