Логотип Microsoft підсвічується на стіні під час презентації нового ноутбука Microsoft Surface та операційної системи Windows 10 S, 2 травня 2017 року в Нью-Йорку. Операційна система Windows 10 S орієнтована на освітній ринок і є відповіддю Microsoft на ОС Chrome від Google.

Корпорація Майкрософт оголосила про запуск захоплюючих 3D-зустрічей у Microsoft Teams, що включає свою платформу змішаної реальності Microsoft Mesh.

Ця інтеграція дозволяє користувачам збиратися у віртуальному просторі незалежно від того, чи є у них гарнітура VR.

Зустрічі VR можуть забезпечити більше залучення, ніж традиційні відеоконференції.

Товариші по команді можуть спілкуватися один з одним у 3D-просторі через свої віртуальні аватари, що дозволяє їм відчувати себе ближчими до своїх колег і читати невербальні сигнали.

Mesh у Teams нагадує бізнес-орієнтовану версію AltspaceVR, яку раніше придбала Microsoft у 2017 році.

Хоча зустрічі 3D Mesh оптимально працюють із гарнітурами VR, Microsoft наразі підтримує лише пристрої Meta Quest.

Учасники можуть брати участь у віртуальних тривимірних зустрічах із такими функціями, як просторове аудіо, імітуючи приватні розмови, віддаляючись від інших у віртуальному просторі.

Настроювані 3D-середовища пропонують такі інтерактивні елементи, як ігри та запитання-криголами для віддалених колег.

Стандартні функції Mesh, у тому числі простори занурення, будуть доступні для бізнес-планів Microsoft Teams, тоді як для розгортання спеціальних просторів занурення потрібна ліцензія Teams Premium.

Хоча Mesh спочатку був окремою платформою для VR/AR, його інтеграція в Teams здається бездоганною, що робить його еволюцію основною функцією Teams.

Однак, зберігається занепокоєння щодо впровадження віртуальних зустрічей у бізнесі.

Хоча деякі компанії, такі як Accenture і BP, наразі використовують Mesh, його інтеграція в Teams може сприяти ширшому застосуванню, але ризикує затьмарити його ідентичність як незалежної платформи.

Однак, оскільки десятки компаній, як-от Wonder, Nowhere і Nvidia Omniverse, створюють нові рішення для віртуальних 3D-просторів для зустрічей, ландшафт, ймовірно, продовжить покращуватися, що сприятиме розширенню впровадження.