Корпорація Майкрософт оголосила про запуск захоплюючих 3D-зустрічей у Microsoft Teams, що включає свою платформу змішаної реальності Microsoft Mesh.
Ця інтеграція дозволяє користувачам збиратися у віртуальному просторі незалежно від того, чи є у них гарнітура VR.
Зустрічі VR можуть забезпечити більше залучення, ніж традиційні відеоконференції.
Товариші по команді можуть спілкуватися один з одним у 3D-просторі через свої віртуальні аватари, що дозволяє їм відчувати себе ближчими до своїх колег і читати невербальні сигнали.
Mesh у Teams нагадує бізнес-орієнтовану версію AltspaceVR, яку раніше придбала Microsoft у 2017 році.
Хоча зустрічі 3D Mesh оптимально працюють із гарнітурами VR, Microsoft наразі підтримує лише пристрої Meta Quest.
Учасники можуть брати участь у віртуальних тривимірних зустрічах із такими функціями, як просторове аудіо, імітуючи приватні розмови, віддаляючись від інших у віртуальному просторі.
Настроювані 3D-середовища пропонують такі інтерактивні елементи, як ігри та запитання-криголами для віддалених колег.
Стандартні функції Mesh, у тому числі простори занурення, будуть доступні для бізнес-планів Microsoft Teams, тоді як для розгортання спеціальних просторів занурення потрібна ліцензія Teams Premium.
Хоча Mesh спочатку був окремою платформою для VR/AR, його інтеграція в Teams здається бездоганною, що робить його еволюцію основною функцією Teams.
Однак, зберігається занепокоєння щодо впровадження віртуальних зустрічей у бізнесі.
Хоча деякі компанії, такі як Accenture і BP, наразі використовують Mesh, його інтеграція в Teams може сприяти ширшому застосуванню, але ризикує затьмарити його ідентичність як незалежної платформи.
Однак, оскільки десятки компаній, як-от Wonder, Nowhere і Nvidia Omniverse, створюють нові рішення для віртуальних 3D-просторів для зустрічей, ландшафт, ймовірно, продовжить покращуватися, що сприятиме розширенню впровадження.