Facebook представляє нові генеративні функції штучного інтелекту для рекламодавців у рамках свого Meta Ads Manager.
Ці функції включають «Створення фону», «Розширення зображення» та «Варіанти тексту».
Ці досягнення є частиною постійних зусиль Facebook, спрямованих на вдосконалення інструментів і досвіду на основі ШІ, які вони пропонують своїм користувачам і рекламодавцям.
За оцінками компанії, функції ШІ заощадять рекламним менеджерам 5 або більше годин на тиждень, що еквівалентно одному місяцю на календарний рік.
Meta також оголосила, що запустить пісочницю зі штучним інтелектом, щоб користувачі тестували рекламу перед тим, як використовувати її у своєму робочому середовищі.
Ці інструменти дозволять творцям швидше пробувати, писати та публікувати різноманітні оголошення та аналізувати, які з них принесуть найкращі результати.
Понад 90% доходу Facebook отримують від рекламодавців, і очікується, що в 2023 році компанія заробить від платформи понад 120 мільйонів доларів.
Ці оголошення були частиною серії останніх осінніх оголошень Meta в рамках щорічної події Meta Connect.
Раніше компанія оголосила, що незабаром випустить власний чат-бот зі штучним інтелектом під назвою LLaMA 2, який дозволить користувачам вибирати особистість бота.
Деякі зі знаменитих ботів, з якими користувачі можуть очікувати взаємодії, включають Снуп Догга, Тома Брейді та Періс Хілтон.
Хоча стороні штучного інтелекту ці оголошення здаються запізнілими, Meta інвестує серйозні кошти у свою стратегію штучного інтелекту, створюючи власні кремнієві чіпи, величезні центри обробки даних для роботи та навчання своїх моделей і, за її словами, найшвидші суперкомп’ютери зі штучним інтелектом у світі. .
Meta кілька місяців проводила бета-тестування своїх нових функцій для рекламодавців, і, за словами компанії, відгуки були дуже позитивними.