Компанія Meta нещодавно спростувала чутки про те, що планує розмістити рекламу через свій додаток для обміну повідомленнями WhatsApp.
Ці чутки з’явилися в статті Financial News, яка цитувала кількох внутрішніх інсайдерів Meta щодо серії внутрішніх зустрічей на цю тему.
Керівник WhatsApp Вілл Кеткарт швидко розвіяв чутки, прокоментувавши публікацію X у Financial Times, сказавши: «Ця історія @FT неправдива. Ми цього не робимо».
Ця історія @FT неправдива. Ми цього не робимо.
Крім того, здається, ви неправильно написали ім’я Брайана…
— Вілл Кеткарт (@wcathcart) 15 вересня 2023 р
Неважко припустити, що ми бачимо внутрішню дискусію в новинах на цю тему.
WhatsApp – це безкоштовна програма для обміну повідомленнями та передачі голосу через IP, яка забезпечує безпечний і безпечний зв’язок для понад 2 мільярдів користувачів у всьому світі.
Компанія була заснована в 2009 році під девізом засновника Браяна Ектона: «Ніякої реклами, ніяких ігор, ніяких трюків».
Meta, тоді відома як Facebook, придбала компанію в 2014 році за колосальні 19 мільярдів доларів.
І хоча цей простий додаток надзвичайно популярний, оскільки він безкоштовний і використовує наскрізне шифрування, щоб забезпечити безпеку обміну повідомленнями користувачів, Meta важко монетизувати його.
Наразі дохід генерується через WhatsApp для бізнесу, сервіс преміум-класу, орієнтований на компанії середнього та малого розміру.
За оцінками Meta, приблизно 200 мільйонів користувачів WhatsApp для бізнесу сплачують невелику щомісячну плату за розширені послуги.
Але це лише невелика частка загального доходу Meta для програми, яка є набагато популярнішою, ніж її дочірні продукти обміну повідомленнями Facebook Messenger та Instagram DM.
Це повертає нас до внутрішніх зустрічей, де компанія нібито розглядає можливість додавання рекламних оголошень упереміж із повідомленнями користувачів.
Теоретично ці оголошення відображатимуться подібно до оголошень, які з’являються у Facebook Messenger і Gmail.
Внутрішні побоювання полягають у тому, що цей крок відштовхне багатьох безкоштовних користувачів платформи.
Але наразі, здається, ця ідея була винесена.