Логотип McDonald's розміщений у вітрині ресторану McDonald's 12 березня 2013 року в Сан-Франциско, Каліфорнія. McDonald's зберіг своє перше місце в рейтингу продажів як у світі, так і на внутрішньому ринку, і продовжує залишатися найбільшим ресторанним брендом у світі з продажами корпоративних магазинів минулого року в 4,53 мільярда доларів США та продажів франчайзингових магазинів у розмірі 31,063 мільярда доларів США на загальну суму в 35,59 мільярда доларів США. .

(Фото Джастіна Саллівана/Getty Images)

У рамках химерного маркетингу компанія McDonald’s у Китаї сьогодні оголосила про обмежений випуск ложки, натхненної Tesla Cybertruck, яка супроводжує її McFlurry.

Якщо це звучить надто дивно, щоб бути правдою, ви не самотні, оскільки Ілон Маск спочатку написав у Twitter, що він також вважає, що це «фейкові новини».

Самопроголошений інвестор Tesla Сойєр Меррітт дізнався про акцію, опублікувавши у вівторок у Twitter фотографію ложки.