11 квітня 2022 року в Сан-Франциско, штат Каліфорнія, автономний автомобіль Waymo проїжджає по Мейсон-авеню. У 2021 році Сан-Франциско є полігоном для випробувань автономних транспортних засобів. У 2021 році Waymo, дочірня компанія Google, і Cruise, дочірня компанія General Motors, проїдуть мільйони тестових миль по всьому Сан-Франциско.

(Фото Джастіна Саллівана/Getty Images)

Cruise LLC, компанія автономних автомобілів, яка тестує безпілотні таксі в Сан-Франциско, нещодавно була залучена в інцидент, другий за останні кілька місяців.

Жінка, яка переходила вулицю в місті, була збита керованим автомобілем, який підняв її в повітря та на шляху безпілотного таксі, яке не могло її уникнути.

Перша машина виїхала з місця події, поліція досі розшукує водія.

Але жінку затиснуло круїзне таксі, яке вийшло з ладу, відчувши аварію.

Вона залишалася під автомобілем, доки команда пожежно-рятувальної служби не змогла витягнути її живими щелепами, і її доправили до найближчої лікарні з серйозними травмами.

Поліція розслідує аварію, і компанія Cruise зменшила кількість своїх автономних таксі на вулиці до завершення розслідування.

Відео зіткнення та втечі було знято Cruise і надіслано поліції, щоб допомогти їм знайти винного водія.

Безпілотні автомобілі компанії Cruise вже перевіряли після серпневого інциденту, коли роботаксі в’їхало на перехрестя на зелене світло, але не поступилося зустрічній пожежній машині, яка прямувала до аварійної служби.

Ця аварія сталася лише через тиждень після того, як місто схвалило роботу безпілотних таксі в режимі 24/7.

Будь-який інцидент, до якого залучені автономні автомобілі, стає новиною, навіть якщо він не є причиною початкової аварії.

Планка залишається дуже високою для водіїв, щоб повністю довіряти цим автомобілям, планка, яка залишається набагато вищою, ніж для автомобілів, керованих людьми.