Китайський гігант електронної комерції Alibaba має різноманітний набір пропозицій і є другим за величиною роздрібним продавцем електронної комерції у світі, поступаючись лише конкуренту Amazon.
Як і Amazon, компанія інвестує значні кошти в технології для оптимізації своїх глобальних операцій і є одним із найбільших гравців у розробці та використанні штучного інтелекту.
Нещодавно на своєму щорічному технологічному саміті Alibaba анонсувала останню версію свого генеративного інструменту ШІ під назвою Tongyi Qianwen 2.0.
Tongyi Qianwen 2.0 буде конкурувати з ChatGPT OpenAI та іншими створеними в Америці генеративними інструментами ШІ.
Масштабна хмарна інфраструктура компанії та власноруч створена модель штучного інтелекту можуть дати їй перевагу перед американськими конкурентами, оскільки вона володіє всім процесом.
Великі технологічні компанії, такі як Microsoft і Amazon, зупинилися на стратегії партнерства з фірмами штучного інтелекту, такими як OpenAI і Antropic, щоб надати свої генеративні моделі ШІ.
Вони торгують інвестиційними доларами та забезпечують обробку даних через свої величезні центри обробки даних штучного інтелекту.
Alibaba пропонує свій штучний інтелект компаніям для створення закритих моделей на основі знань із внутрішніх наборів даних.
Це вирішує одне з головних занепокоєнь ІТ-директорів, пов’язане з використанням генеративного штучного інтелекту та використання конфіденційної інформації, яка, завантажена в загальнодоступні версії таких інструментів, як ChatGPT, ставить дані під загрозу для використання конкурентами.
Цей тип штучного інтелекту для приватного використання від Alibaba відображає подібні підходи, застосовані Microsoft через Azure GPT Copilot і Amazon Bedrock.
Це оголошення підкреслює зростаючу війну між зростаючим списком основних моделей, які можна використовувати для багатьох внутрішніх випадків використання в корпораціях.
Це також підкреслює бажання Китаю створювати власну технологію, щоб зменшити свою залежність від американських технологій.