В епоху Інтернету ніщо так не стримує та не дратує нерви, ніж коли ваш Інтернет падає щогодини.
Ваша робота, соціальні комунікації та шкільні завдання залежать від Інтернету.
Через ситуацію з Covid-19 навіть такі рутинні завдання, як покупка продуктів, перемістилися в Інтернет.
Ми розуміємо, що вам конче потрібне стабільне підключення до Інтернету.
Тому в цій статті ми знайшли кілька потенційних причин і пояснили, як їх усунути.
Читайте далі, щоб знайти рішення цієї проблеми щогодинної втрати Інтернету.
Інтернет пропадає щогодини (причини)
1. Несправні кабелі
Оскільки в наші дні практично все є бездротовим, ми схильні забути про кабелі, що передають хвилі.
Якщо ви стикаєтеся з нерегулярними збоями в Інтернеті, перш за все перевірте дроти.
Залежно від типу Інтернету ви могли використовувати різні дроти:
- Телефонні кабелі які з’єднують лінію Інтернету з роз’ємом телефону модему.
- Коаксіальні дроти які підключають ваш модем до мережі Інтернет у вашому місці.
- Кабелі Ethernet які підключають маршрутизатор до модему.
Перевірте, чи дроти не заржавіли, не зношені чи не пошкоджені якимось чином.
Також переконайтеся, що ви вставили їх у правильні розетки.
Крім того, замініть їх новими, щоб побачити, чи проблема зникне.
2. Низькошвидкісний Інтернет
Ваш Інтернет може випадково впасти, якщо ваше з’єднання недостатньо швидке, що, у свою чергу, може мати кілька причин.
3. Ваш Інтернет-пакет працює повільно
Для звичайного домашнього використання ви повинні мати принаймні 25 Мбіт/с для завантаження та 3 Мбіт/с для завантаження.
Існують онлайн-інструменти, які допоможуть визначити швидкість Інтернету.
Якщо ваша швидкість нижча за ці цифри, вам буде важко дивитися Netflix або YouTube і відвідувати зустрічі в Zoom або FaceTime.
Ви можете припустити, що ваше з’єднання повністю відключено, коли воно просто дуже повільне.
Ви можете увійти на веб-сайт свого інтернет-провайдера або зателефонувати в службу підтримки клієнтів і оновити з’єднання до 40–100 Мбіт/с.
4. Ви підключаєтеся до часто використовуваних пристроїв
Інколи ваш тарифний план Інтернету влаштовує, але ваше використання настільки велике, що він не встигає.
Особливо це стосується випадків, коли у вашому домі більше одного або двох користувачів або коли ви під’єднуєте багато пристроїв — ноутбук, смартфон, PS, домашні гаджети тощо — до одного з’єднання.
Щоб вирішити проблему, від’єднайте невикористовувані системи, щоб вони не займали вашу пропускну здатність.
Якщо вам потрібно підключити їх усі одночасно, виберіть пропускну здатність, достатню для покриття всіх пристроїв.
У більшості випадків достатньо смуги пропускання 2,4 ГГц.
Якщо у вас велика сім’я з великою кількістю видів діяльності, пов’язаних із Інтернетом, як-от потокове передавання та ігри, вам слід перейти на смугу пропускання 5 ГГц.
З такою пропускною здатністю швидкість завантаження зросте приблизно до 1 Гбіт/с замість 450–600 Мбіт/с.
5. Ви користуєтеся не тим типом Інтернету
У деяких випадках у нестабільності винен ваш тип Інтернету, а не швидкість чи діапазон WiFi.
Існує шість типів Інтернету: оптоволоконний, кабельний, супутниковий, фіксований бездротовий та DSL.
Якщо ви використовуєте DSL-інтернет, вам потрібно бути ближче до свого мережевого концентратора, оскільки інакше ви відчуєте розбавлену швидкість.
Цей тип Інтернету також може показувати ознаки буферизації, якщо ви підключаєте кілька пристроїв одночасно.
З кабельним доступом до Інтернету можуть виникнути перебої в години пік, оскільки ви користуєтеся кабелем з іншими сусідами.
Супутниковий Інтернет може зіткнутися з раптовими затримками, коли починається дощ або сніг.
Він також має високу затримку, оскільки ваша інформація має передати весь шлях до супутника та назад.
Перехід на інший вид широкосмугового підключення може компенсувати втрату Інтернету.
Оптоволокно — ідеальний тип з’єднання з найменшою кількістю переривань і найвищою швидкістю.
Він передає ваші дані за допомогою світлових хвиль, тому на нього не впливатимуть великі відстані чи погана погода.
Однак, оскільки це нова технологія, не всі регіони мають доступ до цього типу Інтернету.
6. Збій живлення
Якщо збої в Інтернеті виникають одразу після відключення, спробуйте Power Cycling.
Це означає, що ви вимикаєте всі підключені пристрої, включаючи комп’ютер, модем, адаптер WiFi і маршрутизатор.
Від’єднайте дротові пристрої та зачекайте кілька секунд, перш ніж знову ввімкнути їх.
Потім увімкніть їх, щоб перевірити, чи проблема зникне.
Примітка: Скидання маршрутизатора може стерти всі збережені записи, такі як IP-адреса, ім’я користувача, паролі, налаштування DHCP і DNS-сервера.
Ви повинні або записати їх перед перезапуском, або скористатися функцією резервного копіювання маршрутизатора.
7. WiFi роутер
Однією з найпоширеніших причин втрати підключення до Інтернету є маршрутизатор WiFi.
Багато факторів можуть впливати на обладнання.
Іноді це лише фізична проблема, а іноді – налаштування.
Продовжуйте читати, щоб дізнатися, який з них у вас і як ви можете це виправити.
8. Перемістіть свій маршрутизатор
Ваша поведінка в Інтернеті частково залежить від розташування маршрутизатора.
Першим фактором, який слід враховувати під час пошуку розташування маршрутизатора, є його відстань від ваших пристроїв.
В ідеалі ви повинні поставити його десь у центрі будинку, щоб надсилати сигнали в усі кімнати та всі ваші приймачі.
Якщо у вас усе ще поганий Інтернет через велику відстань, подумайте про інвестування в подовжувач WiFi.
Потім переконайтеся, що ваш маршрутизатор знаходиться далеко від фізичних перешкод, які можуть послабити його сигнал.
Товсті стіни, важкі полиці, дзеркала та металеві меблі можуть поглинати або відбивати інтернет-сигнали, що призводить до затримок підключення.
Крім того, розташуйте маршрутизатор подалі від таких пристроїв, як радіоняні, мікрохвильові печі, бездротові телефони та, можливо, пральні машини.
Деякі з цих пристроїв працюють на тій самій частоті, що й ваш WiFi, отже, вони конфліктуватимуть із вашою точкою доступу.
Якщо ви не можете змінити положення жодного пристрою, подумайте про розміщення маршрутизатора на вищому рівні, щоб подолати перешкоди.
Налаштування маршрутизатора на інший канал також може допомогти (ми обговоримо, як у наступних розділах).
Якщо у вас вдома є два маршрутизатори Wi-Fi, встановіть окремі частоти для кожного — для одного — 2,4, а для іншого — 5 ГГц, щоб усунути перешкоди.
9. Скиньте налаштування маршрутизатора
Іноді основним винуватцем збою в Інтернеті є налаштування маршрутизатора.
У цьому випадку найпростіший спосіб вирішити проблему – відновити заводські налаштування, і для цього є два способи.
Перший, знайдіть невидиму кнопку Reset і за допомогою інструмента, схожого на голку, натисніть її.
Просто натисніть і утримуйте кнопку кілька секунд, доки індикатори маршрутизатора не почнуть блимати.
Зачекайте, доки індикатори стануть стабільними та зеленими, і пристрій повернеться до початкової конфігурації.
The другий підхід це доступ до сторінки налаштувань вашого маршрутизатора в браузері, наприклад Chrome або Firefox.
Просто введіть IP-адресу маршрутизатора в рядку URL-адреси, а потім введіть своє ім’я користувача та пароль.
Знайдіть параметр скидання на сторінці маршрутизатора та дотримуйтеся наведених інструкцій.
Примітка: більшість виробників надають ваші облікові дані для входу на задній або нижній стороні маршрутизатора.
Якщо у вас їх немає, спробуйте IP-адресу за умовчанням, “192.168.1.1 ,” і введіть “ адмін” для імені користувача та пароля.
Якщо це також не спрацює, зверніться по допомогу до постачальника.
10. Оновіть налаштування маршрутизатора
Якщо заводські налаштування не допомогли, ви можете вручну змінити деякі налаштування роутера.
Ще раз перейдіть до панелі адміністрування та змініть записи таким чином:
- Встановіть MTU на 1492 або нижче.
- Встановіть TBTT (інтервал трансляції маяка) на 50 TU, щоб уникнути можливих затримок.
- Налаштуйте поріг RTS і довжину фрагментації на 2304 і 2306 відповідно. Це підвищить продуктивність вашої мережі.
11. Оновіть або оновіть мікропрограму маршрутизатора
Знеструмлення та інші випадки електричного струму іноді можуть погіршити продуктивність мікропрограми, що призведе до нестабільного підключення до Інтернету.
Щоб вирішити цю проблему, виконайте наведені нижче дії:
- Завантажте мікропрограму з веб-сайту підтримки виробника та збережіть її на своєму пристрої.
- Відкрийте браузер, щоб перейти на сторінку адміністратора.
- Знайди “Оновлення прошивки” і натисніть.
- Відкрийте завантажений файл прошивки за допомогою «переглядати вкладка та натисніть “ВІДЧИНЕНО.”
- Виберіть “Розпочати оновлення.”
- Після завершення процесу перезавантажте маршрутизатор.
- Якщо нічого не відбувається, відключіть і знову підключіть маршрутизатор.
Якщо ви вже встановили нову версію мікропрограми, але проблему не вирішено, можливо, вам допоможе перепрошивка.
Миготіння означає заміну операційної системи вашого маршрутизатора на мікропрограму стороннього виробника.
Це мікропрограмне забезпечення зазвичай має більше функцій і покращує зону покриття вашої мережі.
Процес оновлення мікропрограми такий самий, як і оновлення, за винятком того, що вам слід завантажити файл з іншого місця.
DD-WRT, OpenWrt і Tomato є найпоширенішими дистрибутивами, але тут можна знайти й інші варіанти.
12. Вимкніть SNMP
SNMP — це протокол, який дозволяє користувачам віддалено контролювати роботу своїх пристроїв, використання, налаштування тощо.
Ця технологія іноді дуже повільна і може вплинути на швидкість вашого Інтернету.
Знову перейдіть на сторінку налаштування маршрутизатора та вимкніть функцію SNMP, щоб вирішити проблему.
13. Інвестуйте в новий маршрутизатор
Застарілий маршрутизатор може бути ще однією проблемою, яка спричиняє періодичні відключення.
Навіть за наявності з’єднання з високою пропускною спроможністю та високопродуктивної мікропрограми несправний маршрутизатор може вбити вашу швидкість, оскільки він не може відповідати новим технічним стандартам.
В ідеалі вам потрібно замінювати маршрутизатор кожні п’ять років або близько того, щоб йти в ногу з передовими технологіями.
14. Протокол шифрування
Ви знаєте, що всі мережі WiFi захищені паролем, але ви можете не знати, що ці паролі можна зашифрувати одним із кількох методів.
WPA (WPA2 і WPA3), TKIP, WEP і AES — це різні алгоритми шифрування з різними рівнями безпеки.
Хоча більшість Wi-Fi використовує WPA, ваш Інтернет може почати падати, якщо використовувати той самий протокол шифрування протягом тривалого часу.
У цьому випадку може допомогти зміна на інший набір шифрування:
- Увійдіть у свій маршрутизатор і відкрийте вкладку Бездротова конфігурація.
- Виберіть один із наявних варіантів (WEP, WPA2 тощо).
- Збережіть зміни та скиньте маршрутизатор, якщо необхідно.
15. Системні драйвери
Якщо проблема з підключенням виникає лише у вашій Windows,подумайте про оновлення драйверів адаптера.
- Перейдіть на веб-сайт виробника, щоб завантажити останню версію драйвера. Введіть модель і номер версії адаптера, щоб отримати відповідний драйвер.
- Після завантаження збережіть і розпакуйте файл в окрему папку.
- Перейдіть до диспетчера пристроїв за допомогою значка «Пуск» у нижньому лівому куті екрана.
- Розтягніть меню «Мережеві адаптери» і клацніть правою кнопкою миші на назві вашого адаптера.
- Потім натисніть “Оновлення програмного забезпечення драйвера.”
- Дайте комп’ютеру переглянути завантажені файли та підтвердьте, щоб він міг оновити драйвер.