Ілон Маск і генеральний директор X Лінда Яккаріно нещодавно провели віртуальну зустріч для X, щоб відзначити річницю поглинання Маском.
Ні Маск, ні Яккаріно, які публічно наполягали на тому, щоб працівники повернулися в офіс, насправді не були в штаб-квартирі в Сан-Франциско, обидва приєдналися віддалено.
Це був бурхливий рік для компанії: від зміни назви до зміни політики, низки судових позовів з боку державних установ і до втрати майже 50% рекламодавців Twitter.
Маск і Яккаріно, здається, шукають способи врятувати вартість інвестицій Маска в 44 мільярди доларів.
Тепер, схоже, Маск знову повертає ліворуч із стратегією компанії повернутися до знайомої землі… онлайн-банкінгу.
Для тих, хто чухає голову через це рішення, давайте зробимо крок назад у часі.
У 1999 році, щойно продавши Zip2 Compaq, молодий Ілон Маск заснував X.com, перший онлайн-банк із федеральним страхуванням.
Через чотири місяці, у березні 2000 року, X.com було об’єднано з компанією з обробки платежів Cofinity, а Маск був призначений генеральним директором об’єднаної компанії, яка спочатку називалася X.com.
Через шість місяців після цього, коли Маск був у медовому місяці, рада директорів X.com вигнала Маска на користь колишнього генерального директора Cofinity Пітера Тіля.
Компанію перейменували в Paypal, і коли незабаром вона стала публічною, вона викликала достатній інтерес для eBay, щоб купити її за 1,5 мільярда доларів.
Маск все ще володів понад 11% акцій, і ця угода зробила його дуже, дуже багатим, але так і не реалізував свою мету повністю цифрової банківської системи та системи обробки платежів.
Він купив ім’я X.com і веб-сайт назад у Тіля та компанії, зберігши їх на чорний день, що стало результатом минулого року на попелі того, що колись було Twitter.
Тепер, схоже, він має намір переробити Twitter у бачення цифрового банку, який ніколи не був повністю визнаний.