Ілон Маск подав до суду за наклеп проти ЗМІ

Здається, OpenAI не має монополії на корпоративні крахи, оскільки команда з X сама переживає досить погані кілька тижнів.

Це почалося зі статті медіа-сторожової групи Media Matters, яка показала скріншоти облікових записів X з пронацистськими ухилами в поєднанні з рекламою Apple, Oracle, IBM і Xfinity.

Стаття вийшла через день після того, як Ілон Маск відповів на расистський твіт користувача X, який звинуватив євреїв у розпалюванні «ненависті серед білих».

У відповіді Маска сказано, що користувач говорив «справжню правду».

Засудження було швидким, оскільки багато хто з найбільших рекламодавців X, що залишилися, призупинили всі покупки реклами на платформі.

Серед компаній, які призупинили закупівлю, – Apple, IBM, Lionsgate Media, Disney, Comcast, Paramount Global, Warner Brothers, Discovery та Sony Pictures.

У відповідь Маск подав позов проти Media Matters, погрожуючи «термоядерною» справою, звинувачуючи компанію в шахрайській атаці на X і створенні зображень, які демонстрували рекламу поруч із пронацистськими публікаціями.

Генеральний директор X Лінда Яккаріно пізніше пролила більше світла на те, як були зроблені скріншоти, що, здається, суперечить твердженням Маска про те, що знімки екрана були вигадані.

Більш імовірно, що Media Matters створив облікові записи, які стежать за різними обліковими записами неонацистів X, водночас підписуючись на облікові записи великих рекламодавців, таких як Apple та IBM.

Яккаріно спробував представити проблему як зовнішній випадок, коли Media Matters обдурили свій алгоритм і стверджували, що лише кілька людей бачили рекламу поруч із вмістом.

Визнання того, що Media Matters зміг створити ситуацію, в якій облікові записи та реклама були з’єднані, здається, серйозно підриває «термоядерну» частину позову.

Media Matters каже, що буде рішуче захищати свою інформацію.

Буквально місяць тому Маск визнав, що ринкова вартість X впала з 44 мільярдів доларів, коли він його придбав, до приблизно 4 мільярдів доларів, і це було до того, як останні раунди рекламодавців відійшли.