Новий логотип Google розміщений у штаб-квартирі Google 2 вересня 2015 року в Маунтін-В’ю, Каліфорнія. Компанія Google внесла в свій логотип найбільш драматичну зміну з 1999 року та замінила свій фірмовий шрифт із зарубками новим шрифтом під назвою Product Sans.

(Фото Джастіна Саллівана/Getty Images)

Дослідницька ініціатива Google нещодавно представила на Sustainability ’23 оновлення того, що вона називає Project Green Light, поєднання штучного інтелекту та Карт Google, спрямоване на скорочення часу простою та забруднення в міських умовах.

Програма, представлена два роки тому як доказ концепції в Хайфі, Ізраїль, на кількох перехрестях міста, розширилася до 12 міст і дає рекомендації для сотень перехресть.

Половина всіх викидів автомобілів відбувається під час запуску та зупинки, а сітки перехресть у містах часто підкріплюються неузгодженими світлофорами.

Проблема полягає в тому, що містобудівникам часто не вистачає даних, щоб зробити правильний вибір щодо груп перехресть, і вони часто керують ними самостійно.

Це спричиняє проблеми з потоком транспортних засобів, що призводить до довшого часу очікування та збільшення кількості зупинок і стартів на жвавих перехрестях.

За оцінками Google, забруднення на цих жвавих перехрестях у 29 разів вище, ніж на відкритих дорогах.

Взявши дані, зібрані з Google Maps, і оптимізувавши перехрестя для координації між собою за допомогою штучного інтелекту, Project Green Light зміг надати низку рекомендацій для містобудівників.

Потім планувальники можуть запровадити ці рекомендації за лічені хвилини.

Міста по всьому світу використовують систему вже більше року, включаючи Хайфу, Сіетл, Гамбург, Ріо-де-Жанейро, Джакарту та Манчестер, Англія.

Результати є багатообіцяючими: час простою/споживання палива зменшується на 10-20%.

Google намагається поширити інформацію, щоб залучити більше міст, і заохочує містобудівників приєднатися до резервного списку програми на 2024 рік.