Cruise, компанія автономних автомобілів, що належить General Motors, звільнила дев’ятьох ключових керівників після жовтневої аварії в Сан-Франциско.
Ці наслідки вже змусили генерального директора засновників Cruise Кайла Фогта та директора з продуктів Дена Кана залишити свої посади в листопаді.
Компанія отримала ліцензію від міста Сан-Франциско на експлуатацію парку з 300 повністю автономних Роботаксі в режимі 24×7.
На початку жовтня жінку на пішохідному переході збила машина, керована людьми, і влетіла під Robotaxi, яке зупинилося, виявивши аварію.
Роботаксі було запрограмовано з’їхати на узбіччя після виявлення аварії та згодом протягнути жінку, яка опинилася під автомобілем, 20 футів.
Компанію критикували за те, що вона не надала відео та інформацію, пов’язану з аварією, оскільки вони опустили частину, де тягнули жінку.
Остання група керівників, яких було звільнено, включала головного операційного директора Гіла Веста, головного юридичного директора Джеффрі Блейха, керівника відділу зв’язків з державними органами Девіда Естраду та віце-президента відділу глобальних зв’язків з урядом Прашанті Рамана.
Компанія Cruise припинила роботу всього парку з 950 автономних таксі та звільнила персонал, щоб скоротити витрати.
Компанія була придбана GM у березні 2016 року, оскільки автовиробник хотів, щоб Cruise становив ядро їхніх зусиль щодо автономних автомобілів.
GM дала зрозуміти, що буде ще більше дистанціюватися від суперечок навколо Cruise, коли оголосила про наймання Ананти Канчерли на посаду нового віце-президента з передових систем допомоги водієві в той же день, коли звільнила дев’ятьох керівників.
Канчерла працюватиме безпосередньо в GM, яка найняла його після роботи в Meta, де він керував розробкою платформи штучного інтелекту, і в Lyft, де він очолював інженерний відділ їхнього підрозділу автономних автомобілів.
Незрозуміло, чи зможе Cruise продовжити роботу, чи це буде включено у внутрішні зусилля GM.