Федеральна торгова комісія (FTC) вживає заходів для боротьби зі зростаючою загрозою шахрайства з видаванням себе за іншу особу, яка посилюється новими технологіями, такими як глибокі фейки, створені ШІ.
У відповідь на зростаючі скарги та занепокоєння громадськості FTC вимагає від громадськості коментарів щодо додаткового повідомлення про запропоновану нормотворчу діяльність, спрямовану на заборону видавати себе за іншу особу.
FTC має на меті розширити захист від шахрайства через видавання себе за іншу особу, ураховуючи значну шкоду, завдану споживачам і особам, які видають себе за іншу особу.
З поширенням інструментів штучного інтелекту шахраї можуть видавати себе за інших людей із загрозливою точністю та масштабом, що вимагає посилених регуляторних заходів.
FTC розглядає питання про те, чи слід притягувати фірми, зокрема платформи штучного інтелекту, які створюють зображення, відео чи текст, до відповідальності за надання товарів чи послуг, які свідомо використовуються для шкоди споживачам через видавання себе за іншу особу.
Голова Федеральної торгової комісії Ліна М. Хан наголошує на критичній необхідності посилення нормативних актів щодо шахрайства з використанням штучного інтелекту, кажучи: «Запропоновані нами розширення остаточного правила видавання себе за іншу особу зробили б саме це, посиливши набір інструментів Федеральної торгової комісії для боротьби з шахрайськими діями з використанням штучного інтелекту, які видають себе за інших осіб».
На додаток до додаткового повідомлення, FTC завершила розробку правила, спрямованого на шахрайство з виданням за себе за державні органи та підприємства, яке дає агентству право переслідувати шахраїв і повертати кошти, отримані в результаті шахрайства.
Остаточне правило дозволяє FTC вимагати грошової компенсації у федеральному суді від шахраїв, які вдаються до різних шахрайських дій, включаючи використання державних печаток або логотипів компаній і підробку електронних адрес.
Як остаточне правило, так і додаткове повідомлення буде опубліковано у Федеральному реєстрі з 30-денним періодом дії для першого та 60-денним періодом публічного обговорення для останнього.