Сьогодні на дорогах набагато більше вантажівок Amazon, які переймають інші служби доставки пакетів, такі як FedEx.
Тож компанія FedEx вирішила дати відповідь, запустивши власну торгову платформу електронної комерції.
Компанія FedEx оголосила про майбутній запуск своєї «комерційної платформи, керованої даними» під назвою fdx, яка має дебютувати цієї осені.
Орієнтована на онлайн-продавців, fdx прагне надавати комплексні рішення для електронної комерції, що охоплюють управління ланцюгом поставок, продаж клієнтам і координацію доставки.
«Завдяки fdx ми зміцнимо наші давні відносини з продавцями будь-якого розміру, щоб допомогти їм оптимізувати та розвивати свій бізнес за допомогою цифрового інтелекту», — сказав президент і генеральний директор FedEx Corp. Радж Субраманіам.
Платформа об’єднує існуючі торговельні інструменти FedEx із новими функціями, включаючи доступ до мережі учасників ShopRunner, торгового майданчика електронної комерції, придбаного FedEx у 2020 році.
Одним із важливих доповнень є можливість створення «спеціального досвіду після покупки», що дозволяє брендам пропонувати клієнтам точну інформацію про відправлення та використовувати інформацію з даних мережі відправлень FedEx для ефективного керування замовленнями.
Компанія не виходить на ринок, а натомість пропонує компаніям цифрові можливості та аналітику, що дозволяє їм зберігати контроль над клієнтським досвідом.
Цей стратегічний крок стався, оскільки FedEx стикається з жорсткою конкуренцією в секторі логістики, особливо з боку Amazon.
У відповідь на передбачувані загрози з боку Amazon FedEx утримався від поновлення контракту на перевезення вантажів у 2019 році.
Крім того, Amazon тимчасово заборонив своїм продавцям використовувати FedEx для доставки Prime під час свят, посилаючись на проблеми з продуктивністю.
FedEx разом з UPS стали свідками зниження своєї частки ринку порівняно з Amazon, яка перевершила обидві служби доставки посилок у США у 2022 році.