Логотип Facebook на екрані смартфона в руці.q

У січні 2023 року регулятори Європейського Союзу, Європейської економічної зони та Швейцарії оштрафували Meta на суму 395 мільйонів євро за те, як компанія збирає дані користувачів для надання їм реклами.

Компанія відповіла, запропонувавши платну версію для обох програм без реклами.

Починаючи з листопада, Meta запропонує користувачам можливість платити 9,99 євро на місяць, щоб їм не показувалася реклама та, отже, не збиралися особисті дані.

Користувачі пристроїв Apple або Android платитимуть 12,99 євро на місяць, оскільки Apple і Google скорочуються.

У своїй заяві Meta заявила: «Ми поважаємо дух і мету цих європейських правил, що розвиваються, і прагнемо їх дотримуватися».

Користувачі, які не бажають платити за рекламу, продовжуватимуть показувати рекламу на основі результатів пошуку.

Якщо користувач не знає, чому йому показують рекламу, він може натиснути «Чому я це бачу?» посилання для редагування своїх налаштувань для майбутніх оголошень.

Платну підписку схвалили регулятори як життєздатну альтернативу практикам збору даних компанії.

X нещодавно оголосив про подібний план стягувати з відвідувачів 16 євро на місяць за відмову від усіх оголошень.

Цього року у Meta були проблеми з європейськими регуляторами.

Після січневого штрафу компанію оштрафували на рекордні 1,2 мільярда євро в травні 2023 року за те, що вона не гарантувала, що всі зібрані особисті дані залишаються на серверах, розташованих у ЄС.

Ці рішення були прийняті після багатьох років загострення суперечок між компаніями, що займаються програмним забезпеченням, урядовими регуляторами та політикою між ЄС і Сполученими Штатами.