Логотип Disney виставлений біля Disney Store на Таймс-сквер, 14 грудня 2017 року в Нью-Йорку. У четвер вранці компанія Walt Disney оголосила, що досягла угоди про купівлю більшості активів 21st Century Fox. Загальна вартість угоди становить близько 66 мільярдів доларів, при цьому Disney візьме на себе 13,7 мільярда доларів чистого боргу Fox.

(Фото Дрю Ангерера/Getty Images)

У цьому, можливо, найдивнішому кросовері за останній час, NFL і Pixar об’єднуються, щоб популяризувати американський футбол у всьому світі за допомогою унікальної одночасної гри.

Атланта Фелконс і Джексонвілл Джагуарс зіграють матч регулярного сезону на стадіоні Уемблі в Лондоні 1 жовтня.

Гра за кордоном стала щорічною подією, оскільки НФЛ шукає шляхи поширення американського футболу по всьому світу.

Але цього року з’явилася ще одна складка.

У той час як гра транслюється на ESPN+, вона одночасно транслюватиметься у формі анімації на Disney+ на основі технології Pixar і в головних ролях багатьох ваших улюблених Іграшкова історія персонажів.

У версії Disney будуть представлені анімовані футболісти, які відтворюють реальні ігри в грі, що відбувається на Уемблі.

Базз, Вуді та решта Іграшкова історія банда буде брати участь протягом усієї гри збоку.

Подібним чином гравці НФЛ з Falcons і Jags попередньо записуватимуть повідомлення, які відтворюватимуться протягом усього часу.

На заході також буде спеціальний захід у половині дня, на якому буде представлений персонаж Pixar, схожий на Евела Кнівела, Дюк Кабум, який спробує смертельному стрибнути на мотоциклі.

Одночасна подія є останнім маркетинговим поштовхом Disney щодо створення перехресних подій серед своїх активів.

Кілька років тому в NBA знову була представлена гра про супергероїв Marvel, яка пропагувала кросовер між EPSN і Marvel, які належать Disney.

4 травня MLB проводить щорічну подію на тему “Зоряних воєн”, присвячену кінофраншизі, яка також належить Disney.

Цьогорічний кросовер між Pixar і NFL відбувається в той час, коли кількість глядачів футболу серед молоді падає.

Це протиотрута? Чи просто черговий непродуманий маркетинговий хід, спрямований на відновлення інтересу до футболу серед дітей?